22 maja 2012

Bezpłatne próbki z Johnson's Baby

Jakiś czas temu znalazłam na jednym blogu informacje iż można otrzymać bezpłatne 4 szt próbek od  Johnson's Baby.Wypełniłam formularz i o nim zapomniałam. Jednak pewnego dnia przyszło do mnie awizo że mam do odebrania paczkę na poczcie.Okazało się że były to próbki kosmetyków.

Kosmetyki  Johnson's Baby - dokładnie 4 próbki, które widzicie na zdjęciu poniżej. 

Próbki dość duże 

Jeśli jesteście zainteresowane podaje link do formularza:



Przyznam się że 2 produkty sama używam hihi a pozostałe dałam koleżance dla jej pociechy.

14 komentarzy:

  1. Coś nie mogę się "dobić" do tych próbek. Ale całkiem pokaźne.

    OdpowiedzUsuń
  2. hey ja zamówiłam te próbki i kremy mi służą ;)
    hehe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie chce sobie je zamówić :)
    ale nie wiem kiedy się za to zabiorę i to wypełnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu sobie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już wcześniej zamówiłam, ale nie spisały się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zamówiłam i akurat doszły mi jak byłam na urlopie :) Sama używam wszystkich produktów oprócz kremu na odparzenia heh :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa, już zamówiłam :)

    somethinaboutit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie ta firme za produkty dla mojego dziecka dosc czesto zamiast balsamu uzywam oliwki i spisuje sie nie nagannie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te próbki są za darmo, tak? A czy płaci się za przesyłkę ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...