28 maja 2012

Co nowego ?

Przyszła paczka od Jadwigi a w niej Algi ,właśnie je testuje ;)


14 komentarzy:

  1. Algi fajna rzecz :) Czekam na recenzje bo jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne;)
    daj znać jak działają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie zazdroszę! ich papka antytrądzikowa jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci dobrze :)
    czekamy na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja chyba nie jestem obiektywna jeśli chodzi o algi wszystkie uwielbiam ;D

      Usuń
  6. Papka trądzikową obecnie mam na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele dobrego o tej papce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych kosmetyków, więc nie mogę się wypowiedzieć:)) margaret1992.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hy doll! lovely post! what do u say about following each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...