3 maja 2012

Farmona Tutti Frutti aromatyczna sól do kąpieli

Lubię sole do kąpieli, ponieważ wywołują u mnie same pozytywne wrażenia,dlatego też dzisiaj przedstawię aromatyczną sól do kąpieli z firmy Farmona ( wcześniej nie używałam żadnej soli od Farmony).



Podstawowe informacje to: pojemność 600g starcza na około 12 użyć - wszystko zależy od tego ile aplikujecie produktu, ja wsypuje pełne 2 zakrętki.Co do samych właściwości soli to producent zaznaczył iż sól posiada w swoim składzie fitoendorfiny czyli cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w dobry humor - i skłamałabym gdybym powiedziała że tak nie jest.Mile zaskoczenie, piękny zapach,dość mocny i intensywny.


Woda staje się miękka,natomiast nie widziałam jakiegoś nawilżenia czy wygładzenia aczkolwiek skóra była bardziej śliska w wodzie.Myślę że można zakupić ten produkt ponieważ kosztuje około 10 zł a można go również stosować jako sól do kąpieli stóp napewno będzie to relaksująca zmysły kąpiel.
Ostatnią informacją jest to iż sól zawiera płatki które są widoczne podczas kąpieli ale mi osobiście ani nie przeszkadzały ani nie zadowalały także według mnie mało istotny aspekt.


Polecacie jakieś inne zapachy?



8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie muszę wypróbować ten produkt :) musi ładnie pachnieć, a jakoś jeszcze nie znalazł się w moich łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy jest sól ,ale masło do ciała z tej serii o zapachu karmelowym pachnie ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze tyle osób chwali tą sól, aż muszę ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma niestety soli :,c Mam jednak z tej samej firmy peeling do mycia ciała - owoce leśne. Pięknie pachmnie, polecam! Zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnej soli od dawna, ale pamiętam, że bardzo lubiłam sól z Apartu. Chyba to była lawenda.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie wyprobuje choc przyznam ze kocham wszystko co czekoladowe lub waniliowe

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam sole do kąpieli ale wole zapachy kwiatowe. moze natknełas sie kiedys na sol o zapachu magnolii?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...