11 maja 2012

HAWAII FACE - POLINEZYJSKA MASKA ŚCIĄGAJĄCO-DETOKSYKUJĄCA do twarzy

Preparat jest zapakowany w bardzo eleganckie i ekskluzywne opakowanie widoczne na zdjęciu.Dodatkowo produkt chroni plastikowa zatyczka aby maska nie zaschła.Dla niektórych minusem może być zakrętka, która może się zarysować natomiast i się mogę się w niej przejrzeć, działa na zasadzie lustra.




Maska przeznaczona jest do każdego rodzaju skóry świetnie sprawdza się przy cerze suchej jak i tłustej ( sprawdziłam to) także posiadaczki cery mieszanej będą bardzo zadowolone.

Maska ma właściwości zwężające pory, po kilku użyciach możecie zobaczyć różnice. Oczyszcza bardzo dobrze cerę z zanieczyszczeń. Najbardziej mimo wszystko zaimponował mi fakt iż maska ma silne działanie nawilżające - i ciężko było mi uwierzyć w te właściwości. Ale faktycznie była różnica.






Zakupić ją możemy w perfumerii Douglas.




Najlepiej taką maskę stosować 1-2 razy w tygodniu,zaaplikować na twarz na około 10 minut następnie usunąć za pomocą wody - ja używam mokrej szmatki muślinowej.




Skład:
Aqua, Glycerin, Kaolin, Butyrospermum, Parkii (Shea Butter), Magnesium Aluminum Silicate, Stearic Acid, Illite, Hydrogenated Polydecene, Sodium Laureth Sulfate, Polyethylene, Cocamidopropyl Betaine, Cellulose Gum, Theobroma Cacao, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Propylene Glycol, Laureth-7, Hydrolyzed Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seedcake, Paullinia cupana (Guarana Paullinia) Fruit Extract, Methylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Pheno-xyethanol, Methylisothiazolinone, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Parfum, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl Alcohol.







Polecę ten produkt, ze względu na dotrzymanie obietnic producenta. Wszystko się zgadza i nie mam do czego się przyczepić. Cena wysoka ale pamiętajmy iż jest to produkt stworzony jako produkt tzw. wysoko półkowy.Ja niestety na chwilę obecną nie mogę pozwolić sobie na nowe opakowanie.


Cena : 99 zł
Pojemność : 50 ml

13 komentarzy:

  1. uwielbiam nie tylko tę serię, ale i serię fortessimo- naprawde polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę droga jak na maskę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że sprawdzi się idealnie do mojej suchej skóry z rozszerzonymi porami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena ;o hehe ale jak działa to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam rozszerzone pory i czekam na przesyłke z korei . zamowiłam serum Skinfood peach na rozszerzone pory. jak potestuje to napisze na blogu i moze sie skusisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że taki drogi ;)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. maska wygląda na bardzo dobrą ;) chętnie bym wypróbowała :)

    kurcze przeczytałam ten post z taksówkarzem z nowego jorku -rewelacja! az mnie ciarki obeszły!

    Pozdrówki!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena troche przerażająca, ale chętnie wypróbuję. Fajnie tu u Ciebie ;)
    obserwujemy > :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada obiecująco, a jak z wydajnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. std, nie jest jakoś wybitnie wydajna ale też nie znika w mgnieniu oka ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...