2 maja 2012

Olejek Alterra Brzoza i pomarańcza

Muszę o nim napisać ponieważ bardzo go polubiłam, olejek jest przeznaczony do walki z cellulitem ale ja ko głównie używam do włosów.



Co sugeruje producent?

Bogata i świeża pielęgnacja. Wyraźnie gładsza i bardziej sprężysta skóra. Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Olejek do skóry Alterra Cellulite został opracowany, aby zapobiegać zewnętrznym objawom cellulitu. Wyjątkowa formuła pielęgnacyjna z olejkiem limetkowym i olejem z pestek moreli łatwo się wchłania, a w połączeniu z masażem wspomaga podczas nakładania oczyszczenie skóry z produktów przemiany materii i łagodzi efekt pomarańczowej skórki. Olej z awokado, oliwa z oliwek, olej z jojoby, olej z orzechów makadamia, olej z pestek winogron oraz olej z miąższu owoców rokitnika zwyczajnego dodatkowo rozpieszczają skórę, która staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Naturalny zapach ożywia zmysły. 



Skład który jest bardzo dobry, naprawdę piękna mieszanka.



Glycine Soya Oil*, Simondsia Chinesis Seed Oil*, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Olea Europaea Fruit Oil*, Vitis Vinifera Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Limonene**, Betula Alba Leaf Extract*, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Ruscus Aculeatus Extract, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Citrus Nobilis Oil, Parfum**, Actinidia Chinesis Seed Extract, Hippophae Rhamnoides Oil*, Tocopherol, Citrus Medica Limonum Peel Oil, Citrus Aurantifolia Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Helianthus Annus Seed Oil*, Rosmarinus Officinalis Extract*, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Citral**, Linalool**, Geraniol** 


* z kontrolowanej j biologicznie uprawy
** z naturalnych olejków eterycznych


Skład jest bardzo przyjemny, kombinacja tych wszystkich składników daje mieszankę wybuchową dla naszych włosów.Oczywiście na plus.Pięknie pachnie pomarańczkami co jest mega pozytywne ponieważ do tej pory wszystkie olejki które nakładałam na włosy miały powiedzmy specyficzny zapach i przed spaniem musiałam zmyć olej, a teraz z tym olejkiem mogę spokojnie spać.



Właściwości:
Pięknie nawilża włosy,a jednocześnie nie obciąża ich i nie przetłuszcza. Zmywa się całkiem dobrze i szybko.
Włosy po nim są miękkie, wygładzone,wydają się zdrowsze. Można go nakładać (odrobinkę) na końcówki.
Produkt ułatwia rozczesywanie włosów,nie są poplątane. Efekt utrzymuje się do następnego mycia.
Włoski są błyszczące i ogólnie efekt jest fajny. 

Opakowanie to szklany butelka z plastikową zakrętką  - czasami boje się że się potłucze. 
Pojemność to 100ml - średnio wydajny.Cena to ok 17 zł - można poczekać na promocje.

Jestem zadowolona i zakupię następne opakowanie.
A wy macie ten olejek ?


14 komentarzy:

  1. Mam :) Dostałam w blogboxie i dobrze, bo inaczej to pewnie do tej pory myślałabym, którą wersję wybrać. Jestem zadowolona, nie obciąża włosów, pięknie pachnie i ma fajną butelkę, z której nie sposób wylać za dużo produktu, bo ma taki jakby ogranicznik.

    OdpowiedzUsuń
  2. on jest genialny, też go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, że Alterra robi ostatnio wielki szum :)
    Musze w koncu sprobowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szum robi ale wiele ich produktów to buble. mam krem brazujacy i krem do mycia twarzy. napisałam recenzje kremu brazujacego na blogu, zapraszam!

      Usuń
  4. Na włoski ponoć cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam sie, ze kupilam wszystkie dostepne wersje i ciekawa jestem moich wrazen:) Lubie kosmetyki Alterry oraz oleje w ogole wiec mysle, ze bedzie dobrze. Poza tym zastosowanie moze byc wszelakie.
    Podoba mi sie zapach:) tyle moge napisac po pierwszych probach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście mam :) uwielbiam go.. też na 1 opakowaniu się nie skończy..Tylko u mnie inny zapach:)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się w końcu skusić na ten olejek, bo już ze dwa miesiące przymierzam się do kupna i nic z tego nie wychodzi ;)

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze szukalam go dzis w rossie:) on stoi przy balsamach do ciala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę, nie pamiętam niestety ale też się naszukałam ;)

      Usuń
  11. A ja go używam głównie na twarz-marzenie! pozdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...