20 czerwca 2012

ALGI RÓŻOWE-MASKA GUMOWA

Tematem dzisiejszej notki będą Algi różowe z firmy Jadwiga, na sam początek powiem że jestem miłośniczką alg z Clareny i z Bielendy ale również postanowiłam wypróbować coś innego także dziś recenzja Alg.



Na początek informacje od producenta:


Maska aktywnie nawilżająca - zwężająca naczynka - kojąca, z wit.C
W skład maski wchodzi Ascophyllum Nodosum (alga atlantycka) zawierająca wit. E mającą znakomite właściwości antyutleniające. Maska zawiera szereg alginatów bogatych w aminokwasy, związki krzemu, magnezu, jodu, wapnia i mikroelementy będące katalizatorami w wielu reakcjach chemicznych zachodzących w skórze. Ekstrakt z czarnej jagody - bogaty w witaminy B, PP, C, sole mineralne i antocyjany - działa stymulująco na krążenie naczynkowe i wzmacnia strukturę naczyń włosowatych, natomiast zawartość wit. C i flawonoidów zapobiega starzeniu się komórek, walcząc z wolnymi rodnikami.



CENA :52,50 zł za 250 ml

JADWIGA-  http://jadwiga.eu/


Moja opinia :
Wydaje mi się że inne maski algowe lepiej się rozprowadzały i nakładały niż ta. Zapach był delikatny,przyjemny.
Skóra po zastosowaniu jest chłodna,odprężona, nawilżona  ( pod algi nakładałam serum ),
Ukojona skóra"czuję się bardzo dobrze". 
Efektu zwężania naczynek długotrwałego nie widziałam.
Za pierwszym razem widać różnice na skórze, produkt jest wydajny ale aplikacja niewygodna, ciężko mi powiedzieć ale inne algi lepiej się rozrabiały.


Miałyście do czynienia z algami?
Jakie są Wasze przemyślenia?

Mam też próbki papki antytrądzikowej przetestowalam na tyle ile starczyło mi próbki i ladnie wysusza niedoskonałości ale ich nie likwiduje i nie niweluje przebarwień.(Ja używałam miejscowo na niedoskonałości na dekolcie i plecach ). Miałam też próbki kremów ale ciężko mi się rzetelnie wypowiedzieć ponieważ za krótko je używałam - próbeczki się szybko skończyły.
Pozdrawiam
Magdalena

6 komentarzy:

  1. kusisz
    firma jadwiga jest ogólnie bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog dodaje do obserwowanych!Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam do czynienia z algami :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Z algami to jedynie u kosmetyczki miałam okazję się poznać. Nie próbowałam domowych specyfików. Dlatego chętnie poczytam co piszą inni...
    Dzięki za newsa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...