13 czerwca 2012

DIY Pachnące sakiewki do pudełka z butami

Robiłam wiosenno-letnie porządki w butach i tak sobie pomyślałam że przydałyby się jakieś "zapachy" do pudełek, nie wiedziałam do końca czy kupić czy zrobić sama, takie zapachowe saszetki można kupić chyba w Rossmannie ale stwierdziłam że zadziałam sama i coś zrobię. Znalazłam w internecie informację że herbata bardzo dobrze pochłania nieprzyjemny zapach. Otóż co zrobiłam :


Potrzebujemy wstążkę lub sznureczek 


Herbatka, ja kupiłam taką na wagę


.. i skarpetkę a raczej jej połowę resztę obcięłam i wsypałam herbatę oraz związałam wstążką 


Tak wyglądają sakiewki, nie są idealne aczkolwiek pięknie pachną i są schowane po jednej w każdym pudełku, teraz robię więcej takich .

Macie jakieś inne pomysły aby ułatwić sobie życie ? 
;)


8 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł ;)
    chętnie dodałabym tam np. suszonej lawendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają super, a zapewne pachną jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł, kiedyś słyszałam, że dobre też są takie sakiewki z liśćmi laurowymi do szafy. Fajnie jest zrobić coś samemu, co nie?
    ***
    Potrzebuję pomocy, jeśli zarejestrujesz się Ty, oraz inni tutaj:
    http://shinybox.pl/?ref=8c9a87e
    dostanę kosmetyki, a i Ty masz szansę na takie same;)
    Dziękuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym sposobie, ale jakoś nigdy nie mam czasu ani chęci się za to zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy pomysl...godny wykorzystania:)pozdrawiiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, również bym dodałabym płatki róż lub lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teraz mnie zadziwiłaś! Biorę się do pracy wobec tego i tworzą własną zapachową saszetkę! :) Po co wydawać pieniądze na gotowe produkty jak można zrobić coś samemu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...