21 czerwca 2012

ECO Garden - Certyfikowany organiczny krem z ekstraktem z marchwi

Pamiętacie jak używałam krem z marchewką z Avy? Byłam tak zadowolona że kupiłam drugie opakowanie.
He no właśnie po jakimś czasie otrzymałam krem z serii ECO GARDEN z ekstraktem z .....? MARCHWI, ucieszyłam się jak głupi do sera ponieważ moja skóra bardzo lubi ten ekstrakt, no ale to był inny krem ponieważ organiczny i tutaj przytoczę słowa producenta naszego Polskiego !




Organiczne kosmetyki serii ECO Gardendzięki zastosowaniu najwyższej jakości aktywnych składników  roślinnych wspierają system ochronny skóry i naturalne jej procesy naprawcze. Tajemnicą skuteczności jest harmonijne współdziałanie organicznych surowców roślinnych i umiejętne łączenie ich najlepszych właściwości. Zawarte w kremach ekstrakty z ogórka, marchewki, groszku i pomidora bogate w naturalne, aktywne składniki odznaczają się wysoką tolerancją przez skórę nadwrażliwą. W połączeniu z roślinnymi emulgatorami z oleju palmowego, kokosowego i manioku, emolientami z oliwy z oliwki europejskiej, olejem ze słodkich migdałów i orzechów makadamia oraz naturalną witaminą E dbają o odpowiednie nawilżenie, przyspieszają regenerację i hamują procesy starzenia skóry. Kosmetyki dedykowane są dla osób nastawionych proekologicznie, preferujących zdrowy styl życia, dokonujących zakupów ze świadomością korzyści dla własnego zdrowia. Certyfikowane kosmetyki organiczne ECO Garden zawierają w 100%  naturalne i organiczne składniki aktywne, pochodzą z monitorowanych upraw ekologicznych spełniających restrykcyjne wymagania dotyczące uprawy,  Ekstrakty roślinne przetwarzane są fizycznie, bez udziału metod chemicznych. Produkty gotowe oraz surowce nie są testowane na zwierzętach. Opakowania w 100% są biodegradowalne i nadają się do recyklingu.


Organiczne kosmetyki z serii ECO Garden nie zawierają:

-    surowców pochodzących z rafinacji ropy naftowej
-    polietylenoglikoli (PEG)
-    silikonów
-    konserwantów z grupy parabenów
-    syntetycznych kompozycji zapachowych
-    sztucznych barwników
-    surowców z roślin genetycznie modyfikowanych
-    surowców pochodzenia zwierzęcego

Na początek skład który jest dość ciekawy :



 woda oczyszczona, organiczny hydrolat z lawendy*, organiczny olej z orzechów makadamie*, roślinny skwalan z oliwy z oliwek, organiczna oliwa z owoców oliwki europejskiej,* roślinny  emulgator z oleju palmowego, kokosowego i manioku z certyfikatem ekologicznym , ekologiczny emolient i emulgator z oliwy z oliwek i oleju sojowego, naturalna witamina E z olejów roślinnych, ekologiczny olej z korzenia marchwi , olej słonecznikowy, roślinna gliceryna, organiczny zagęszczacz i stabilizator z kukurydzy*, naturalny owocowy kwas cytrynowy regulujący pH skóry, łagodne konserwanty biodegradowalne , naturalny modyfikator, zapach – kompozycja naturalnych olejków eterycznych.

*z upraw ekologicznych 

Pudełeczko kremu takie sobie plastikowe, ale nie rozpada się jak to poprzednie plus za to, większe niż w rzeczywistości powinno być,karton po kremie - chwyt marketingowy same zobaczcie :

połowa pudełka jest wypchana tekturą aby wydawało się że to duże opakowanie.


To samo jest z samym kremem do 1/3 opakowania jest plastik potem zaczyna się krem.


Natomiast zapach jest cudowny, taki słodki trochę marchewkowy trochę czuć jakieś inne olejki. Naprawdę mogę wąchać godzinami, mojemu Krzyśkowi też się podoba.

Krem jest żółty :


Konsystencja - dość lekka, ale średnio się rozsmarowuje na twarzy,natomiast dość szybko wchłania i nie pozostawia na Skórze tłustego filmu.
Krem bardzo ładnie nawilża i odżywia skórę ale trzeba być bardzo systematycznym ja stosuje 2 razy dziennie. 

Nie zapchał mnie ale ja mam cerę raczej suchą niż tłustą więc warto zapoznać się jeszcze z  inną opinią.

Krem mnie nie uczulił ale warto to sprawdzić ponieważ są składniki które mogą uczulić.

Krem kosztuje ok. 30zł , można go kupić w Rossmanie lub Naturze.

Ja jestem zadowolona kolejny krem który mogę kupować ;)

Dziękuję  firmie  Ava Laboratorium  za udostępnienie  kosmetyku, fakt ten nie miał wpływu na moją recenzję. 

Pozdrawiam

Magdalena 


7 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie , ale skład ma nader zachęcający

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj zwróciłam na niego uwagę jak byłam w Naturze:P Na pewno kupię:P Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem. Nigdy nie miałam kremu marchewkowego, podobno bardzo poprawia koloryt cery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go wypróbować :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne info, zwłaszcza podczas poszukiwania fajnego kremu na lato. Na razie, dzięki jednemu z Twoich postów testuję sobie miniaturki johnson&johnson :) DZIĘKI Magdaleno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że jest dostępny w rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej serii serum- jeszcze nie próbowałam i maseczkę ryżowo-ogórkową (którą jak najbardziej polecam)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...