21 czerwca 2012

Emulsja do skóry firmy Istituto Ganassini - neoVIDERM

Ciekawa emulsja na oprzenia i podrażnienia np. po zabiegach kosmetycznych. Kosmetyk dostałam w ramach stałej współpracy od Agencji Werner. W sumie stwierdziłam że przetestuje bo jakoś jestem sceptycznie nastawiona do kosmetyków Włoskich. Emulsje stosowałam ponad miesiąc.



Emulsja wskazana do stosowania w przypadku poparzeń słonecznych, lekkich oparzeń, podrażnień i stanów zapalnych skóry pociągających za sobą zaczerwienienia (radioterapia, peeling chemiczny, drobne otarcia). Dzięki swojemu działaniu nawilżającemu i ochronnemu EMULSJA NEOVIDERM koi i przynosi ulgę skórze, wspomagając fizjologiczne procesy prowadzące do jej normalizacji.


EMULSJA NEOVIDERM nie zawiera filtrów słonecznych.


Wskazania:

• POPARZENIA SŁONECZNE
• OPARZENIA I STOPNIA
• OCHRONA PRZED I PO NAŚWIETLANIU
• PEELING CHEMICZNY




Składniki:

betaglukan - wspomaga gojenie skóry, łagodzi podrażnienia, niweluje negatywne efekty 
promieniowania UV.
alginat - wzmacnia skórę, głęboko ją nawilża, redukuje zaczerwienienia i podrażnienia.
kwas hialuronowy - posiada wyjątkową zdolność zatrzymywania wody w naskórku, zapewnia skórze właściwy poziom nawilżenia, zabezpiecza ją przed utratą elastyczności.




Opakowanie wygląda jak tubka z jakąś maścią,jest dość duże ma 100ml,kosztuje ok.32 złotych . Konsystencja emulsji jest gęsta ale nie ma większego problemu z rozprowadzaniem.
Problem i jeden minus jest - zapach, według mnie to jakaś masakra, nieprzyjemny zapach, który nawet nie wiem jak opisać, może jak jakiś stary krem. NO FATALNY ZAPACH.




Natomiast działanie jest w porządku, szybko łagodzi podrażnienia,koi skórę, nawilża.znikają zaczerwienienia.nawet w jakiś sposób uelastycznia skórę.
W trakcie testowania nie byłam na zabiegu kosmetycznym ale się opalałam na potrzeby testowania i słonko trochę mnie chwyciło dlatego też ten produkt stosowałam głównie na ciało i dekolt. Nie zauważyłam by ten produkt uczulał.


Generalnie fajny krem, drogi nie jest ale pomyślę nad kupnem jak zmienią recepturę zapachu.


Dziękuję  firmie Werner i Wspólnicy za udostępnienie Neoviderm, fakt ten nie miał wpływu na moją recenzję. 

Pozdrawiam 

Magdalena

1 komentarz:

  1. wczoraj odparzyłam sobie pelcki, więc by mi się przydał.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...