3 czerwca 2012

FOTD - Dzienny makijaż

Po wczorajszym dniu, dzisiejszy można powiedzieć bardzo leniwy;) Pokażę makijaż ponieważ dawno takiego nie było, tym razem dzienniak na niedziele, nie zabraknie moich ulubionych odcieni i głupich min robionych do aparatu;)
Do makijażu oka użyłam głównie cieni Inglota i bazy pod z Essence  I love stage, a na ustach mam moją ulubioną pomadkę w kolorze "Im Sailing nr 02 również z Essence.

Przygotuję jeszcze post o którym mówiłam wczoraj i powinien się wieczorem pojawić.









Do usłyszenia:*



17 komentarzy:

  1. bardzo ładny make up, naturalnie wyglądają te rzęsy, cień ładnie odbija tęczówkę. super!

    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę natomiast nie dodawać linków do swojego bloga ponieważ znajde go w twoim profilu.

      Usuń
  2. Kolor pomadki mnie zauroczył. Cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor pomadki mnie zauroczył. Cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaz oka jest przepiekny, szkoda ze nie zrobiłas zdjecia zamknietego oka:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny makijaż w moich ulubionych fioletach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fiolety to też moje ulubione odcienie ;)

      Usuń
  6. jaki to cień i numerek ten fiolrtowy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż !
    Fajnie ,że trafiałam na Twojego bloga .

    Co do mycia pędzli to ja tego nie znoszę :P i niezbyt często myję.. niestety :P


    Pozdrawiam serdecznie , obserwuję i będzie mi miło jak mnie odwiedzisz :)

    magnesstyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba:)lubię fiolety na oku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...