4 czerwca 2012

Mycie pędzli

Pędzle do cieni myje średnio raz na 2 tygodnie,a pędzle do podkładu czy eyelinera codziennie. 
Zawsze pędzle trzymałam w pojemniku szklanym po świeczkach z Ikei ale strasznie się na nich kurz osiadał i musiałam to zmienić. Zabrałam się do dzieła i na początek wszystkie okurzone i brudne pędzle trafiły do mycia.

Do mycia używam szamponu ale jeszcze lepszą opcją jest szare mydło które również posiadam :


tutaj szare mydło w akcji:


Pędzle po myciu sobie grzecznie schną :



A na następny dzień(myję je zawsze na noc), są gotowe do działania,dodatkowo będą teraz w etui i nie będą się kurzyć ;)





Miłego mycia pędzli ;)


18 komentarzy:

  1. Ja myję przy pomocy szampony BabyDream ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz duzo tych pędzli łoł;p
    ja tez uzywam szarego mydła z BIAŁEGO JELENIA do mycia pędzli;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze myje szamponem... Szarym mydłem jeszcze nigdy nie myłam... Mówisz,że jest lepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj naprawdę rewelacyjnie się myje, szczególnie te do podkładu.

      Usuń
  4. Też muszę sobie sprawić takie etui, bo na razie kurzą mi się właśnie w szklance po świeczce ;) Widzę, że mamy podobne pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro można kupić takie etui ;)

      Usuń
  5. JA myję swoje pędzle za pomocą szamponu dla dzieci i też raz na dwa lub trzy tygodnie:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo masz tych pędzli, ładne etui. Ja moje pędzle myje 1 raz na tydzień zwykłym mydłem w płnie, z wyjątkiem pędzla do podkładu(codziennie).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do mycia pędzli używam szamponu dla dzieci "bambino" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja myję bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. chyba tak akurat do moich zabaw z kosmetykami ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...