28 czerwca 2012

Perfekcyjna Pani Domu

I stało się ogarnął mnie szał sprzątania a wszystko przez książkę "Perfekcyjna Pani Domu" zawsze z chęcią oglądałam na TVNstyle odcinki jak Anthea pokazuje domowe sposoby na utrzymanie czystości ale jakoś potem o tym zapominałam aż do czasu jak dostałam książkę ( książkę dostałam na własne życzenie żeby nie było heheh). Ambitna lektura to to nie jest ale nie o to chodzi. Już kilka opcji z książki znalazło odwzorowanie w moim domu. A wy oglądałyście ten program ? Co o nim myślicie ? Macie książkę ?



21 komentarzy:

  1. Przez ten program tylko wpadam w kompleksy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem oglądam ten program, ale dziwie się, że ludzie potrafią doprowadzić mieszkanie do takiego stanu i jeszcze pokazać to telewizji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie to co ludzię mają balagan to się w głowie nie mieści fuj!!!

      Usuń
  3. Oglądam, oglądam ale skutków to nie daje ;( Oj, gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Często korzystam z tej książki:) Uwielbiałam odcinki Perfekcyjnej pani domu na tvn style:)Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam książki;)
    ale planuje zakup;)
    dzięki niej wielu ciekawych porad sie dowiedziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! A w jakiej cenie książka i gdzie ją można nabyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 34,90 zł mój Krzysiek kupował ją chyba w Saturnie na dziale z książkami ;)

      Usuń
    2. Tania, jutro polecę szukać :))

      Usuń
  7. oo tak oglądam polską wersję na TVN style, i zawsze ogarnia mnie mania sprzątania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem z tych sprzatajacych bestii, po prostu to lubię :) chętnie przejrzałabym tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta księga mądrości i perfekcyjności musi wejść w moje posiadanie i to już!!! =D

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze gdy obejrzałam ten program wpadałam w szał sprzątania haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam książki, ale program również baaaardzo lubiłam :) Teraz oglądam polską wersję, przepadam za Małgosią Rozenek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz chyba na TVN leci polska wersja tego programu. Jak tylko się załapię to z chęcią oglądam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś chciałam ją kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam ją a potem miałam spida do sprzątania hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam napisac, że zawsze chciałam mieć tą książke. Przypomniałam sobie, że przecież ją mam. Chyba to o czymś świadczy?... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ogląałam kilka razy ten program :) ale książki nie mam, obejrzę i może nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też zawsze lubiłam ten program i pare patentów wykorzystuje ;))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...