2 czerwca 2012

Projekt

Cześć dziewczyny!

Czerwiec zaczynamy od projektu denko, niestety ale okazało się iż bardzo mało produktów używam, w maju nie byłam systematyczna, dużo ilość kosmetyków  leżała i się kurzyła. Wstyd na maxa. Ale dzisiaj będę robić porządki w kosmetykach ponieważ będzie post z organizacją kosmetyków - która jest podstawowa, bez szaleństw. Ale faktem jest też to że kolorówka, w przeciwieństwie do pielęgnacji idzie w dość szybkim tempie.
No to zaczynamy:

Balsam Lirene - KLIK

Krem Lirene - KLIK

Maseczka Lirene -KLIK

Krem do rąk BB -KLIK

Jeśli chodzi o powyższe produkty to wykończyłam je ponieważ było ich malutko, na jeden raz np. starczyła mi maseczka,balsamu było odrobinę na posmarowanie rąk.



Preparat chłodzący do stóp - KLIK

Chusteczki Alterra - Krzywdy mi nie zrobiły tak jak maseczka z tej serii, ale nie były fajne, wydają się być szorstkie - więc nie przyjemne w stosowaniu.

Maść z Witaminą A - Rewelacyjna maść natłuszczająca, wielorakie zastosowanie na wszystkie miejsca wysuszone,podrażnione, muszę kupić nową tubkę jak skończą mi się inne maści tego typu.

Krem z Clareny - Krem całkiem nieźle nawilżał skórę, ale miałam znowu wrażenie że coś mnie zapycha,skład taki sobie, raczej nie skuszę się na niego.



Zobaczcie sporo kolorówki ;)

Podklad Under Twenty - nie chcę nic pisać ponieważ na dniach pojawi się moja całkowita  recenzja - w tajemnicy powiem że miło mi się go testowało.

Podkład Helena Rubinstein -  Color clone hydrapact od HR rewelacyjnie nadaje się do naturalnego konturowania twarzy za pomocą podkładu, mega trwały i rewelacyjny chłodny odcień.

Korektor - Essence - jestem już w połowie drugiego opakowania, bardzo dobry korektor,rewelacyjny odcień, ładnie kryje,tylko średnio się utrzymuje.

Lakier  TCW  - w sumie to się przeterminował i wykorzystałam go do innych celów niż powinnam ;) 
Kupiony kiedyś w jakimś zestawie. 

Brązer z różem z Essence - róż wyskrobałam ponieważ nie odpowiadał mi kolorystycznie. A brązer bardzo ładny kolor, ale troszkę krótko się trzymał.

Błyszczyk Z Essence - cudo - piękny lekko transparentny odcień nude ! ale już niedostępny kolor ;(

KONIEC!




7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no ja w sumie też dużo lubię z tej firmy ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no jestem ciekawa co będzie następne w sumie wszystko schodzi oprócz cieni ;)

      Usuń
  3. gratulacje - ja mojej kolorówki chyba nie jestem w stanie zuzyc do konca, zawsze kupie cos nowego i stare idzie w odstawke:) ale mam kilka produktów ktore sa fajne i chce je zuzyc. na blogu opisałam moj projekt denko - zobowiazałam sie ze je wykoncze i pokaze puste opakowania na blogu:) polecam Ci taki sposob wtedy bedziesz bardziej zmobilizowana aby je zuzywac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, no ja w projekcie mam wszystko do wykonczenia - czego mam wiecej niż 1szt. heheh

      Usuń
  4. Muszę kupić sobie maść z witaminą A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...