4 czerwca 2012

STOP!

Czas na recenzje ponad miesiąc temu zaczęłam używać zestawu z Lirene Cellulit STOP! Jakie jest moje zdanie na temat tych kosmetyków? Przeczytajcie  a dowiecie się więcej. Zapraszam do lektury. 
Nie będę opisywać co to jest cellulit jak się objawia i dlaczego niektóre z Nas go mają a niektóre nie. To jest temat na osobny post ponieważ .... no właśnie przejdźmy zatem do meritum.


Tak prezentuję się cały zestaw peeling 11,99zł za 200ml, serum 16,99 zł za 200ml,balsam z 14,99zł za 200ml oraz myjka dwustronna.

Zacznę od peelingu, ponieważ od niego w tym przypadku zaczynamy peeling ładnie pachnie cytrusami,ma dość spore drobinki świetnie wygładza skórę, stosowany regularnie wspomaga redukcje cellulitu ale go nie usuwa.
Można go używać jako alternatywę dla peelingu kawowego, ja tak właśnie będę robić. Peeling praktycznie mi się skończył najszybciej ze wszystkich kosmetyków.




Myjka - bardzo fajna rzecz miałam w domu już jedną, i fajnie masowała kłopotliwe partie ciała,a z drugiej strony zdzierała naskórek:) Czytałam opinie że jest słabo wykonana moja  jest oki.


Balsam i serum mają podobny zapach cytrusowy,preparaty mają dość dobre działanie nawilżające, z tym że serum jest bardziej lejące od balsamu i nie do końca mi to odpowiada.


Podsumowując produkty bardzo ładnie wygładzają skórę, nawilżają,napinają.Natomiast pamiętacie że cellulitu nie usuną, mój problem się zmniejszył ponieważ połączyłam używanie kosmetyków z ćwiczeniami.

Do usłyszenia ;)

7 komentarzy:

  1. szkoda ze nie ma kosmetyków cud które poradziły by sobie z naszym problemem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna myjka ;-) ciekawa jestem tych kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna podobną z tymi wypustkami można kupić w rossmanie ;)

      Usuń
  3. do produktów tego typu zawsze zniechęcał mnie zapach mentolu...silny i drażniący...cytrusowy zapowiada się całkiem dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie cellulit usunął eveline:)
    mam serię Maxslim i jest bardzo dobra, pewnie podobna do tej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar przetestować to serum:) już czeka grzecznie w szafce na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...