5 czerwca 2012

Under Twenty, Anti! Acne, Effect Perfect Cover

No dziewczyny czas na recenzje podkładu z Under Twenty, Anti!Acne. Podkład możemy dostać w trzech kolorach które dodatkowo są ponumerowane. Tak prezentują się kolory : na zdjęciu wyszły odrobine ciemniejsze niż są w rzeczywistości ale to wina braku słońca i pochmurnego dnia.


Dla mnie najlepszy okazał się ten najaśniejszy nr 120, UWAGA: podkłady nie są ponumerowane wg. kolejności (jasności) odcieni. Najciemniejszy jest nr 130 z tonami pomarańczowymi, a nr 110 to taki średniak beżowy.

Tak prezentuje się cała święta trójka :


Jak widać na zdjęciu podkład jest opakowany w formie wygodnego aplikatora z pompką,buteleczka jest plastikowa, lekka, nie widać natomiast ile podkładu zostało, ja pewnego ranka się zdziwiłam ponieważ nagle z pompki nic nie wyleciało - skończył się.







Najważniejsze właściwości :
Podkład dobrze się rozprowadza, wydaje mi się że palce będą najlepszą opcją, w moim przypadku bardzo dobrze matuje na okres około 5 godzin, nie podkreśla suchych policzków ale muszę dobrze nawilżyć twarz przed aplikacją. Dość dobrze kryję, efekt matu jest dość "płaski" dlatego ja lubię używać przy makijażu roświetlacz dodatkowo.Pięknie pachnie cytrusowo, tak jak seria Lirene Stop Cellulit ;)
Utrzymuję się około 8 godzin potem stopniowo się ściera. Jest tani bo kosztuje 17 zł natomiast mam wrażenie że szybko mi się skończył po miesiącu chyba.

Generalnie jestem na tak dla osób które chcą średniego krycia i dość dobrego zmatowienia na kilka godzin.

12 komentarzy:

  1. mi podkreślał suche skórki...
    zapach fajny i nic poza tym :(

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatna recenzja :) chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa ;-) chetnie bym wyprobowala 130 , nie wiem czego moglabym sie spodziewac od tego podkladu.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj wątpię, że znajdę dla siebie kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. powinien na końcu mieć taką zatyczkę w kształcie elipsy i jak się ją wyciągnie , widać ile pompka "poszła " w górę tak jest np. w Lirene City Matt ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. musze o nim pomyśleć, lubie lekko lub najwyżej średnio kryjące podkłady:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkładów under20 używałam jeszcze w gimnazjum :) ślicznie zawsze pachniały, ale okropnie się po nich lepiła twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to te kolory są zdecydowanie za ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo chciałam go wypróbować ale już wiele osób mówiło o ścieraniu sie podkładu a ja bym chciała żeby podkład był trwały a nie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boję się trochę podkładów antybakteryjnych, miałam kiedyś jeden i bardzo wysuszył mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie powinni tak oznaczać podkładów, większość osób chwyci za 110 myśląc, że jest najjaśniejszy

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam niedawno ten produkt i jestem w miarę zadowolna ;) Ale chciałabym się dowiedzieć czy ty też uważasz,że odcien 120 jest najjaśniejszy ? ;) Jeśli miałabyś ochotę to wpadnij i zaobserwuj.;) Będę wdzięczna.;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...