1 lipca 2012

Aplikacja Beautyblenderem - nowa jakość aplikacji ?

Aby nasza cera wraz z podkładem wyglądała jak najlepiej należy dobrze przygotować się do aplikacji.

musimy przygotować sobię zimną wodę

moczymy beautyblendera w wodzie, odciskamyi odsączamy np w papierowy ręcznik


Nakładamy podklad,korektor róż itp...i zaczynamy aplikacje

Stemplujemy,dociskamy miejsce przy miejscu dzięki temu cera stanie się gładka i jednolita, równo pokryta podkładem

Zaostrzonym koniec - idealnie sprawdzi się do korektora

I koniec - szybko i prosto, poniżej efekt końcowy .

Jeśli któraś z Was jest zainteresowana jajeczkiem można wejść na stronę

www.beautyblender.net.pl  czyli na stronę wyłącznego dystrybutora na Polskę

i rozejrzeć się na stronie ;)



Pozdrawiam Magdalena 

10 komentarzy:

  1. akcja beauty expert? :P
    ja mam dwa, biale i rozowe i je ubostwiam, ostatnio tez robilam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zbędny wydatek i to nie mały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, podklad możesz nakładać palcami ;)

      Usuń
  3. Mi jakoś nie widzi się ta gąbeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się podoba fajnie jak by kosztowała 20 zł ;)

      Usuń
  4. Dla mnie jest zdecydowanie za droga. Owszem za jakość się płaci, ale cena tego produktu jest zdecydowanie zbyt wygórowana. Dlatego też na 100% na pewno go nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam, że cena jest mocno zawyżona. Rozumiem, marka, nazwa, jakość, ale bez przesady. Pędzle radzą sobie równie dobrze, ale dobry pędzel to wydatek na lata. A jajeczko trzeba zmienić na nowe po 3 miesiącach. Wiadomo jednak, że jak długo będzie popyt, tak długo będzie napędzana podaż i cena niestety nie spadnie :( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga, a podobny efekt (sugerując się zdjęciami z internetu) uzyskuję zwykłą gąbeczką z Donegala lub pędzelkiem do różu z Essence ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam pędzelka, ale fajna ta gąbeczka ;)
    ps. dodałam się do obserwujących

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...