22 lipca 2012

Błyszczyki Douglas

Już jakiś czas temu Douglas na swoim fanpage  ogłosił nabór na testerki kosmetyków Douglas, i udało mi się dostać do pierwszej 30 testerek (ponieważ Douglas planuję również kolejne edycje). Powiem szczerze że bardzo chętnie testowałam kosmetyki.

Kosmetyki były pięknie opakowane w seledynowe pudełeczko obwiązane seledynową wstążeczką i jak na Douglas przystało w papierową torbę. Z miłą chęcią odpakowałam produkty i miałam z tego dużo radości.





W zestawie otrzymałam m.in. 2 błyszczyki :


15 - Style'n Shine

13 - Violette's Day





Błyszczyk kosztuje 39 zł za sztukę

Pojemność 6 ml 

Ogólnie Seria ABSOLUTE LIPS posiada 12 odcieni
.
Błyszczyki posiadają w sobie tzw. czynnik 3D o którym czytałam na  stronie Douglas, który pochodzi z hawajskiej rośliny "Portulaca". 

Usta po aplikacji błyszczyków są wypełnione, optycznie większe oraz nawilżone.

Pachną bardzo słodko i przyjemnie.




 Trochę kwiatowo. Posiadają poręczny aplikator, o prawidłowej wielkości (nie za duży i nie za mały).




Konsystencja jest lekko płynna, słabo się  klei ale za to nie utrzymuję się długo aplikację trzeba ponawiać.





 Błyszczyk dodatkowo nie zawiera parabenów, olejów mineralnych. Nie podrażnia i nie uczula.

Błyszczyki zawierają drobinki, delikatne małe, nie jest to tani brokat.

Mi osobiście bardziej podoba się kolor nr 13 niż 15 ale to jest kwestia gustu.


Oto kolor na ustach :


nr13





nr15




W tym tygodniu pokaże Wam jeszcze lakier :)

Pozdrawiam






17 komentarzy:

  1. też się zgłaszałam ale jednak mnie nie wybrali ;(
    błyszczyki prezentują się bardzo atrakcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem może Ci się uda ;)

      Usuń
  2. szczerze to kolory wcale mi się nie podobają
    mam podobne i niestety leżą w kosmetyczce :(
    te drobinki takie bazarowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam mi się kolor nr 13 podoba ;)

      Usuń
  3. te drobinki strasznie widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi bardzo ładny! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. nr. 15 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 15 bardziej dla mnie, ale mają strasznie duużo drobinek, jak dla mnie chyba za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  8. nr 13 jak najbardziej dla mnie, sama się chciałam zgłosić do tej akcji, ale jakoś w ostatnim momencie zrezygnowałam, sama nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te drobinki... Niekoniecznie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sie do akcji niestety nie dostalam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za dauglasem, ale moze kiedys nadejdzie ten czas ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...