27 lipca 2012

Cienie Alterra

Cześć dziewczyny !

Dzisiaj pokażę cienie do oczu z Alterry, kosmetyki do ciała,włosów,twarzy są znane ale co z kolorówką?


Cień który możecie zobaczyć jest to cień Duo czyli podwójny o nr. 09, który nazywa się GREY ROSE,dostępny on jest w drogeriach Rossmann w DE, w Polsce nie wiem czy jest  dostępny ponieważ nie widziałam ich.

w świetle sztucznym


w świetle dziennym

Cienie kosztują ok.3,95 euro
Zawierają naturalne składniki np. olejek jojoba
Nie zawierają sztucznych barwników,aromatów i konserwantów



Plusem na pewno jest trwałość cieni z bazą,ładne kolory które pasują do siebie,są wydajne.
Natomiast na tym plusy się kończą słaba pigmentacja, na oczach ciężko się rozcierają, tracą dodatkowo pigmentację, mogą być na dzień ale trzeba się dość mocno napracować aby efekt był zadowalający. Nie są matowe mają lekki połysk ale na pewno nie jest to perła.

Raczej ich nie polecam,szkoda wydawać pieniędzy.

21 komentarzy:

  1. Hm.. Szkoda. Ale z drugiej strony jak ktoś chce korzystać z "naturalnej" kolorówki to jest ogromny wybór minerałków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, można coś innego znaleść

      Usuń
  2. śliczny ten różowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. To oni mają cienie? w życiu nie widziałam, ale raczej sie nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w szoku jestem ze mają cienie ale ładnie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w Polsce ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w DE alterra ma również jakieś inne kosmetyki do makijażu? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie, są okropne, nie chciałabym ich nosić na powiekach :p

    OdpowiedzUsuń
  9. odcienie ładne, ale jak nie polecasz to dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  10. 4€ to dużo, rzeczywiście badziew jak na taką kwotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to już wolę coś z P2 kupić;)

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, ze Alterra ma kolorówke ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypominaja mi troche cienie quiz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Alterra ma cienie? :O chyba w Polsce jest niedostępna...

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne kolorki dla niebieskookich :)
    Bardzo mi się podobają
    Obserwuję i wolnej chwili serdecznie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W Polsce niestety nie mamy kolorówki Alterry. W przypadku cieni to może nie jest duża strata, ale inne rzeczy mogą być całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię alterre, ale nie ma kolorowych kosmetyków - które też bardzo lubię, a z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...