24 lipca 2012

Douglas - Lakier do paznokci

Cześć dziewczyny!



Dzisiaj będzie o lakierze Douglas.Seria nazywa się Absolute Nails.
Ja posiadam kolor nr 20 o nazwie Hawaiian sunrise.


Lakier bardzo mocno kryje, wystarczy jedna warstwa aby pokryć paznokcie kolorem.Nie musimy dokładać więcej - fajnie ponieważ nie musimy czekać aby nałożyć drugą warstwę.

Pędzelek jest płaski, dość dużo, dobrze wyprofilowany.Włoski są elastyczne i nie tworzą smug.


Lakier wysycha w około minute i jest to pierwszy lakier który tak szybko stwardniał na płytce.


Mój kolor to fiolet przełamany różem z drobinkami których na paznokciach prawię nie widać.



Jeśli chodzi o trwałość lakieru to jest ona dobra ok 4 dni lakier wytrzymał i nic się z nim nie działo.
Testowałam bez użycia top coatu ponieważ chciałam sprawdzić jak się będzie trzymał lakier bez dodatków.



Lakiery kosztują 25 zł za sztukę

Pojemność 11ml

Pozdrawiam







9 komentarzy:

  1. Piekny. Ja mam odcien Ready to go-ognisty pomarancz. Jestem z niego bardzo zadowplona i na pewno kupie kolejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chętnie kupię inny kolor :)

      Usuń
  2. Schnie 1minute ? To lakier cud :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daje rade nawet lepiej niż china glaze tylko myślałam że będą się trzymać 6 dni a tu z ledwością 4 dni

      Usuń
  3. mam ten lakier i nieprawda,ze trzyma się tylko 4 dni u mnie jest to 6 dni! Lakier mam tej samej serii tylko inny kolor -bordowy jest przepiekny i ma piekny połysk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...