16 lipca 2012

Kokosowy sorbet do mycia ciała

Kokosowy sorbet do mycia ciała z firmy Farmona

Specjalnie opracowana, bogata receptura doskonale myje oraz natłuszcza i wygładza skórę, poprawiając jej kondycję i wygląd. Regularne stosowanie kokosowego sorbetu pod prysznic nie wysusza skóry, doskonale ją nawilża i odżywia, a także na długo pozostawia uczucie świeżości oraz apetycznie słodki, egzotyczny zapach i jedwabiście gładką skórę.
Pojemność 225 ml

Cena : 12,50 zł

Dostępność: strona internetowa Farmony, drogerie


Moja opinia:

Zacznę od opakowania, dość wygodna plastikowa butelka, produkt łatwo wydobyć na zewnątrz.

Konsystencja - i tutaj duże rozczarowanie ponieważ miał być to sorbet a jest lejące mleczko i małymi drobinkami ściernymi, ale bardzo mała ilość więc nie traktujcie tego jako peeling.

Jeśli chodzi o zapach to albo go się polubi od razu albo znienawidzi dlatego radziłabym powąchać przed kupnem owego produktu. Zapach bardzo słodki, trochę duszący, bardziej wyczuwalny banan niż kokos, według mnie sztuczny i syntetyczny. Ale mi się podoba, sama nie wiem dlaczego.

Właściwości - czyli to co jest dość istotne nie widzę plusu w postaci nawilżenia, absolutnie nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek działaniem nawilżającym czy też natłuszczającym.

Mimo zawartości SLSów produkt pieni się kiepsko co mnie zdziwiło ale nie jest to dla mnie minus.

Dobrze zmywa zabrudzenia i zanieczyszczenia tutaj nie mam żadnych "ale".

Poniżej zdjęcie ze składem :





Podsumowując mogę stwierdzić iż na pewno znajdą się tutaj w sferze blogowej miłośniczki zapachów typowych dla produktów Farmony(wnioskuję to z tego iż miałam musy do ciała z tej firmy i pachniały podobnie)czyli słodkie, syntetyczne, lekko chemiczne zapachy.
Aczkolwiek nie widzę większych przeciwskazań do używania tego typu kosmetyku, mi się miło stosuję.

8 komentarzy:

  1. zapach musi być cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten zapach w każdych kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszytskie zapachy z serii sweet secret:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna czaję się na niego jako fanta zapachu kokosa. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu. Tak jak mówisz trzeba przed kupnem koniecznie powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polaczenie kokosa i banana - mniam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam go i szukam bo kosmetyki z tej serii to chyba jedyne dostępne, które mają w sobie zapach banana.. ale nigdzie ich nie ma :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam przesyt farmonowych słodkich zapachów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...