13 lipca 2012

Makijaż w odcieniach fioletu

Miałam robić makijaż inspirowany tropikami ale muszę poczekać do poniedziałku, ponieważ musiałam jechać do miasta i nie miałam czasu aby go wykonać więc pokazuję dzienny makijaż, dzienny oczywiście dla mnie, ja nie boję się koloru i dobrze się w nim czuje. Mówiłam już że kocham fiolety ?






Do makijażu oczu użyłam:


baza - Essence I love stage 
cienie - z palety 120 cieni
cienie - Inglot nr: 351 M
                         494 DS 
                         393 P
                         445 P
cienie - KOBO nr: 202 Pale Violet


Pozdrawiam


16 komentarzy:

  1. bardzo piekny i delikatny, osobiscie uwazam ze fiolet to najpiekniejszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się najbardziej podoba fiolet ;)

      Usuń
  2. Piekny makijaż taķże uwielbiam fiolety:) ostatnie zdjecie nie bardzo korzystne bo poszarzale ale reszta swietna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ostatnie też mi się nie podoba ale ciężko robić zdjęcia w pochmurne dni;) Dzięki za komentarz.Buźka

      Usuń
  3. makijaz mi sie podoba, niestety fioletow u siebie nie lubie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, no co ty ja uwielbiam fiolety ;)

      Usuń
  4. Fiolet to moja ulubiona wariacja kolorowa jeśli chodzi o makijaż :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...