26 lipca 2012

Nowy kolor włosów

Tadam ;) 

Jako że unikam farb z amoniakiem - w ogóle źle działa na moją skórę głowy, używam farby Loreal Casting, która ideałem nie jest ale nie miałam czasu aby  dowiedzieć się jeszcze czegoś o farbach naturalnych. Choć używałam z firmy Biokap ale nie są rewelacyjne takie sobie, z resztą jest o nich post na moim blogu. Kolor to brąz opalizujący na ciemną czerwień całkiem fajny ale myślałam że będą bardziej czerwone. Fajny kolor na lato - pięknie wygląda w słońcu. 



Jakie farby polecacie które nie posiadają w swoim składzie amoniaku ?

Pozdrawiam


15 komentarzy:

  1. o ładny kolorek , Ja niestety nie farbuje włosy jedyne co robię to pasemka z pallet firmą

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę Ci polecić bezamoniakowe farby Color&Soin. Mają szeroką gamę kolorystyczną i dobrze kryją. Swego czasu u siebie na blogu przedstawiałam przekrój wszystkich odcieni, ale podobny znajdziesz na stronie producenta. Kolor wyszedł Ci bardzo ładny, czasami aż żałuję, że jestem blondynką:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez nie lubię farb z amoniakiem, śmierdzą;/ od dłuższego czasu kupuję farbę u fryzjerki, jest lepsza od tych drogeryjnych i mniej niszczy włosy:) a tą z Castinga też kiedyś miałam i pamiętam, że byłam zadowolona:))

    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja musze się rozejrzeć za czymś innym bo casting krótko się utrzymuje

      Usuń
  4. Ciekawy i ładny kolorek wybrałas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor! miałam nawet kiedyś podobny :) teraz odpuszczam farbowanie (zobaczymy na jak długo :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny kolor wlosow;)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozmawaiałam kiedyś o farbach bez amoniaku ze swoją fryzjerką, co usłyszałam? że to pic na wodę jakich mało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...