23 lipca 2012

Paleta

Mam palete, jednak kupiłam i kombinuje kolorowe makijaże ;)



22 komentarze:

  1. ładne kolory :)
    ciekawe jak z pigmentacją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od cieni jedne są dobrze a inne średnio

      Usuń
  2. Mam identyczną:) Niektóre kolory są naprawdę ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłas dac znac ze taką chcesz wysłałabym ci za darmo

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę paletę od dwóch lub trzech lat i jest naprawdę bardzo fajna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam dopiero teraz bo wcześniej nie była mi potrzebna ale jestem też zadowolona :)

      Usuń
  5. ja poki co zadowalam sie Sleekami ale zawsze kusila mnie taka duza paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekonalas mnie! Czaje sie na nia od roku:) mam u siebie same cieliste, brazy, troche sliwek, brakuje mi takich owocowych koorow:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taką, ale nie przepadam za nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taką albo bardzo podobną, ale się z nią rozstałam...

      Usuń
  8. A gdzie kupiłaś tę paletę? Jeśli możesz podać linka będę wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam w sklepie stacjonarnym nie na all bo ja tam nie lubię kupować

      Usuń
  9. Mam taką paletkę Manly i uwielbiam ją :) Ma cudowne kolory! Niektóre bardzo mocno nasycone :) Moja Siostra ma BF i już nie jest taka fajna a myślałyśmy, że jakościowo jest taka sama :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też mi się tak wydaje że jednak jakość jest inna... ja na szczęście mam chyba tą lepszą ;)

      Usuń
  10. Genialne kolory, ale musze przyznać, ze makijaże teraz beda jeszcze lepsze ! ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...