25 lipca 2012

Podkład od Lirene Nowa wersja

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj będzie o podkładzie z firmy Lirene - wiem że one są bardzo przyzwoite ze względu na cenę i myślę że musze opowiedzieć wam o podkładzie city matt w nowej formule ponieważ jak pamiętacie moja ostatnia opinia na temat tego podkładu była raczej negatywna. Co myślę tym razem ? 



 Zastosowany system mikrogąbeczek pochłania nadmiar sebum i sprawia, że skóra jest jedwabista i doskonale matowa. Witaminy E i C doskonalą kondycję skóry twarzy i zachowują jej młody wygląd, pomagając rozjaśnić przebarwienia, walczyć z wolnymi rodnikami i stymulować syntezę kolagenu.

Czy tak jest naprawdę?

Skóra faktycznie dobrze wygląda z tym podkładem, ja mam kolor nr 207 beżowy i mogę stwierdzić że jest to beż z delikatnymi żółtymi tonami które ja lubię. Zimą może być za ciemny ale na lato idealny.
Myślę że odcień 204 będzie również bardzo dobry.



Odrazu zaznaczam że raczej z większą chęcią używam go latem ponieważ jest to produkt matujący który,w lato ze względu na temperaturę i wilgoć jest ok, zimą jednak wolę podkłady typowo nawilżające i kryjące. 

Krycie jest średnie na 5 punktów dałabym 3 za krycie czyli wcale nie jest źle.Nosi się go bardzo dobrze i jestem mile zaskoczona sprawdzałam skład z tym poprzednim i jest on podobny ale widzę różnice w składzie - minimalne ale są. 


Dodatkowe plusy to :

- łatwa aplikacja
- poręczne opakowanie + pompka
- nie gęstnieje 
- nie ciemnieje na twarzy

Rewelacyjny nie jest ale bardzo przyzwoity.

Mam nadzieje że moja opinia ułatwi Wam podjęcie decyzji w wybraniu podkładu.

Pozdrawiam


16 komentarzy:

  1. ciekawa jestem jak by sie u mnie sprawdzil:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś się z nim bardzo lubiłam :) ale trochę czasu minęło i testuję kolejne podkłady w poszukiwaniu idealnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też co chwile nowe testuje masakra co sięnei robi dla idealnej cery ;p

      Usuń
  3. nie używałam, ale moja mam go lubi ;)
    zapraszam na rozdanie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedys, w prawdzie w innej wersji i był to jeden z moich pierwszych podkladów, ale nie bylam z niego zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ta poprzednią wersję i byłam całkiem zadowolona, ciekawe czy nowa faktycznie różni się składem czy tylko zmienili opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minimalnie w składzie się różni, ja poprzedniej wersji nie lubie ;p

      Usuń
  6. Miałam próbkę i podkład był ok. Widziałam,że te podkłady sporo podrożały ostatnio kosztują prawie 30 zł, a kiedyś połowę mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ceny poszły w góre pamiętam jak kosztowały ok 15 zł

      Usuń
  7. Ja też właśnie jestem na etapie używania tego podkładu. Używam go tylko na strefę T, a na resztę BB Cream z Maybelline. W zupełności mi on wystarcza. Rzeczywiście krycie jest średnie, ale nie rozluje sie na buzi, dobrze się też zachwuje w upały, a na tym mi zależało. Jak na tani podkład to uważam że wart swojej ceny. Też jestem w kolorze 207:) Pozdrawiam i zapraszam http://everymomentisgoodtochangeeveything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko w tej starej wersji i średnio jestem zadowolona, jak się skończy to będę szukała lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znalazłam już lepszy tylko ponad 2 razy wyższa cena ale fajny jest

      Usuń
  9. Nie miałam. Od dluzszego czasu uzywam tego z Maybelline affinitone ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie najbardziej cieszy to, ze jest lekki i nie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...