3 lipca 2012

Shopping

Chciałam się przyłączyć do akcji "Przeżyć lipiec za 50 złotych" ale już tyle wydałam w pierwszy dzień miesiąca. Inicjatorką pomysłu jest Belleoleum a tutaj macie link KLIK . W związku  z powyższym nie pozostaje mi nic innego jak pokazać moje łowy ;)

nr 225

nr 242



no i będe testować cienie z Kobo

i spódniczka + białe klapki ;)
spódniczka z promocji 63,90 zł na 22,90 zł
klapki 129,00zł na 39 zł





Jeszcze się czaję na palete 120 cieni ? co o nich myślicie ?

Pozdrawiam

Magdalena

20 komentarzy:

  1. Lakiery śliczne. Coś w stylu płyny z KOBO też by mi się przydało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam paletką na 168 cieni i ok są. Fakt faktem , że niektóre kolory to dno, ale są też takie które nie odbiegają od droższych cieni.W niebieskim Kobo się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódnica, czaiłam się na taką, ale w końcu kupiłam szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki lekierów :) aaa i ten pierwszy cień Mm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie same lakiery z GR zapraszam do siebie http://oliwkowa029.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery świetne, widziałam je już na innych blogach i mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się kupić te same :) możesz napisać ile kosztowały? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna spódniczka i klapki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy. Palety 120 itd to kicha, ja bym nie kupiła drugi raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz opinie są na maxa podzielone

      Usuń
  10. mam taki sam parapet!!!:) chcę ten lakier zielony:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest moje najlepiej oświetlone miejsce hihi

      Usuń
  11. mam 120 moim zdaniem są dobre jeżeli chcesz bawić się kolorem a najlepsze jeżeli malujesz kogoś oprócz siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory lakierów - niesamowite, urzekły mnie;) Poobserwuję Cie, żeby być na bieżąco - zainteresowałaś mnie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...