5 lipca 2012

Tonik nawilżająco-oczyszczający marki Lirene

Podstawowe informacje :


Tonik nawilżająco - oczyszczający

Tonik odpowiedni do oczyszczania i odświeżania każdego typu cery w dowolnym wieku. Kosmetyk usuwa pozostałości makijażu, przywracając skórze twarzy naturalną równowagę kwasową. Sprawia, że staje się ona miękka w dotyku i odpowiednio przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

Zawarty w formule ekstrakt z ogórka, w połączeniu z wyciągiem z aloesu, doskonale nawilża, delikatnie chłodzi i rozjaśnia naskórek. Dzięki tym składnikom, tonik nawilża naskórek, zapobiega przesuszeniu zewnętrznej warstwy skóry i likwiduje uczucie „ściągnięcia”. Aloes dodatkowo łagodzi podrażnienia, wspomaga regenerację naskórka oraz działa wygładzająco. Alantoina przywraca aksamitną gładkość i miękkość, podczas gdy ekstrakt z lipy głęboko oczyszcza, kondycjonuje i poprawia oddychanie komórkowe. Skóra twarzy odzyskuje witalność i blask, staje się gładka i aksamitna w dotyku.


Poj. 200 ml, rekomendowana cena detaliczna: 11,99 PLN



Jako osoba która przetestowała dużo kosmetyków z firmy Lirene mogę stwierdzić że tym razem bardzo trafiony produkt. Pachnie przepięknie wyciągami z ogórka i lipy. Jest to ładny, świeży zapach myślę że bardzo dobry na lato. Wyczuwalny ale nie nachalny.

Opakowanie klasyczne jakie posiada marka Lirene - fajnie że produkt jest przeźroczysty widać ile go jeszcze zostało. 


Jeśli chodzi o działanie to sprawuję się prawidłowo, dobrze oczyszcza i tonizuje skórę.
Tonik nie zawiera alkoholu i jest to moja główna wytyczna jeśli chodzi o toniki ponieważ alkohol powoduje przesuszanie skóry - tutaj nie ma takiego efektu.



Produkt nie ściąga skóry ja mam wrażenie że łagodzi zaczerwienione miejsca - delikatnie ale jednak.
Resztki makijażu też usuwa typu podkład i korektor. Skóra jest miękka po zastosowaniu i ukojona.

Nie widzę jednak rozjaśnienia skóry - a o tym producent również piszę.
Jestem na tak bardzo przyjemny tonik i uważam że sprawdzi się do każdego rodzaju cery.

7 komentarzy:

  1. ostatnio go uzylam z ciekawosci i bylam zaskoczona tym, jak moja twarz przez kolejne 3 dni byla niesamowicie nawilzona (jestem posiadaczka suchej cery), dopiero pozniej skapnelam sie, ze jest nie tylko odswiezajacy, ale tez nawilzajacy :D jak dla mnie super produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi się skończy mój tonik do twarzy, to może sobie kupię ten. Ostatnio w sklepie go widziałam i zastanawiałam się nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam toniki z Lirene mam ten z dermoprogramu do cery mieszanej , nawilżający i kocham go :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja własnie dobiłam dna , ale z Soraya i jestem bardzo zadowolona z toniku :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba sobie go kupie przy najbliższej okazji ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...