17 lipca 2012

Tropikalny makijaż

Makijaż tropikalny, zainspirowałam się zdjęciami tropików z internetu, oraz dodatkowo wystawiłam makijaż na stronie MakeupBee, jako Makijaż konkursowy Inglota.

Jeśli macie ochotę możecie na niego zagłosować choć wiem że szanse są nikłe ponieważ tyle pięknych makijaży się pojawiło, dziewczyny naprawdę mają talent niesamowity.

Wystarczy kliknąć w kółeczko  koło zdjęcia z napisEm LUV po lewej stronie ;)



A teraz kilka zdjęć:




















Pozdrawiam








19 komentarzy:

  1. mmm rozmarzyłam się. W makijaż na oczkach cieniowanie mogłabym się wpatrywać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomalowane oczy i Extra cienie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory na powiekach i oczko pomalowane:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomalowane oczy i Extra cienie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie! usta wyszły rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem nie wyglądasz zbyt dobrze w takim makijażu. Ale plus za to, że jest on wykonany bardzo starannie i estetycznie, sam w sobie jest ok, ale na Tobie wygląda niekorzystnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście w takich ustach nie zamierzam chodzić, dzięki za komentarz!

      Usuń
  7. ślicznie <3
    Odważnie pomalowane usta ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ! Tymi ustami to mnie powaliłas :) REWELACJA !

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę to zdjęcie ust z bliska jest rewelacyjne ;) świetnie połączone kolorki, kojarzą mi się z zachodem słońca ;)

    Zapraszam na letnią wyprzedaż szafy, ciągle dokładam nowe rzeczy - może jakaś dziewczyna się skusi ;)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5380891

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent, oczy pięknie i usta też, ale wydaje mi się, że razem to troszkę za dużo, oczywiście to rzecz gustu.
    niemniej chciała bym choć mały % Twoich umiejętności.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...