23 lipca 2012

Waniliowy scrub do mycia ciała Farmona

Dawno nie było nic pisane o peelingach także dziś to nadrobimy. Waniliowy scrub do mycia ciała z Farmony a dokładnie  Waniliowy scrub do mycia ciała wanilia i indyjskie daktyle Sweet Secret Farmona.


Opis od producenta:

Waniliowy scrub do mycia ciała – to wyjątkowy kosmetyk do mycia oraz pielęgnacji ciała. Idealny dla pań, które cenią produkty naturalne i chcą sobie podarować chwile przyjemności. Ekstrakt z wanilii i dojrzałych daktyli błyskawicznie poprawia kondycję skóry, drobinki ścierające skutecznie usuwają zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka. 

Pojemność 225 ml. Cena ok. 12 zł


Moje wrażenia:

Opakowanie plastikowe, podobne do opakowania maseł do ciała z tej samej serii, kosmetyk można wydobyć do ostatniej kropli,nawet wygodny i poręczny + za ładny design.


Zapach bardzo słodki, wyczuwalne daktyle w tle + cukier waniliowy,podobnie jak inne produkty słodko, lekko syntetycznie. Mi zapach ogólnie się podoba ale wolałabym sam zapach wanilii bo te daktyle to zdecydowanie nie mój zapach. Jest intensywny ale nie utrzymuję się na skórze długo kilka minut może.

Konsystencja średnio gęsta, wygląda to jak krem z drobinkami w kolorze jasno żółtym.


Peeling zostawia lekką warstwę na skórze która podczas zlewania wodą znika.
Drobinki są ostre, jest szorstki i mocny. Powiedziałabym że dla osób które nie mają skóry  wrażliwej i lubią konkretny peeling całego ciała. Po zastosowaniu ciało jest lekko czerwone, pobudzone, martwy naskórek usunięty.


Bardzo przyjemny kosmetyk który nie uczulił i ma bardzo dobre właściwości.
Jedyne na co należy uważać to zapach nie każdy lubi takie słodkości.

Pozdrawiam






11 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo nieciekawie :P
    Ale podejrzewam, że dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam go! niestety juz sie skończył:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam jeszcze troche;p oszczędzam

      Usuń
  3. coś dla mnie =] lubię mocne zdzieraki =]

    OdpowiedzUsuń
  4. coś czego mi trzeba:), wszystkie peelingi na jakie do tej pory trafiłam nie sprawdziły się;/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo go lubię, świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba coś dla mnie - lubię kontkrente zdzieranko :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym go wypróbowała ;) Wyglada ciekawie i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...