26 lipca 2012

Żel do higieny intymnej Lirene Lactima Hypoalergenic

Jeśli chodzi o żel do higieny intymnej będzie krótko i na temat. Tego typu produkty stosuję regularnie i mam za sobą dużo butelek wykorzystanych kosmetyków, dużo z nich było całkiem fajnych znalazły się może z 2 buble. Dzisiaj żel z Lirene jeśli chodzi o Lirene to nie miałam wcześniej z nim styczności.


Producent o produkcie:
Lirene Lactima Hypoalergenic – bezzapachowy żel do higieny intymnej
Kosmetyk stworzony z myślą o codziennej pielęgnacji i higienie miejsc intymnych kobiet ze skórą nadwrażliwą. Połączenie kwasu mlekowego i aloesu delikatnie myje i odświeża miejsca intymne, dbając jednocześnie o odpowiednią ochronę przeciwgrzybiczą i utrzymanie prawidłowego balansu pH (kwasowości). Betaina zapewnia odpowiednie nawilżenie oraz ochronę skóry wrażliwej.
Żel nie zawiera mydła, barwników, parabenów, dzięki czemu jest niezwykle łagodny i bezpieczny nawet dla skóry nadwrażliwej.
Poj. 300 ml, Rekomendowana cena detaliczna: 10,90 zł



Opakowanie zawiera pompkę która jest bardzo wygodna i praktyczna. Dozowanie jest odpowiednie wystarczy 1 pompka aby nabrać odpowiednią ilość produktu. Dzięki czemu produkt jest wydajny spokojnie starczy na jakieś 3 miesiące (ale mam jeszcze jeden tego typu produkt który też muszę przetestować - ah ta ciekawość). 


Konsystencja jest żelowa, lekko płynna, przeźroczysta, bez zapachu.

Działanie : Żel bardzo dobrze myje, oczyszcza, pieni się.Nie uczula, nie podrażnia.Jest łagodny.
Jedyne czego mi brakuje to mocniejszego odświeżenia .Ogólnie dobry kosmetyk który można zakupić.

Pozdrawiam


12 komentarzy:

  1. nie znam tego, ale mam inny i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, czytałam pewnie też jest dobry ;)

      Usuń
  2. z Lirene pierwszy raz się spotkałam z takim płynem, ja używam Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Laktacyd ma 200 ml i jest mniej więcej w tej samej cenie. Następnym razem może wypróbuję Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam kiedys ten zel i bylam zadowolona z jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tego płynu nigdy nie widziałam na półkach sklepowych. To jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten żel i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam z nim do czynienia..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie mialam z nim do czynienia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam go, ale wszystko przedemną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...