29 sierpnia 2012

..by CCS foot Professional Zestaw do stóp

Kilka słów na temat soli do kąpieli z firmy CCS i kremu regenerującego do stóp. Ale na początku słowa wyjaśnienia, firmę znalazłam w internecie i od słowa do słowa stałam się posiadaczką 2 kosmetyków. Kosmetyki produkowane są w Szwecji i określane są jako kosmetyki profesjonalne. Z moich informacji wynika iż nie są dostępne w drogeriach stacjonarnych ale można je nabyć na stronie internetowej lub w aptekach. Poniżej dla ciekawskich link:) Dodatkowa informacja - biuro handlowe mieści się w moim mieście czyli w Poznaniu.




Jeśli chodzi o sól do stóp, na pewno ma działanie zmiękczające naskórek co ułatwia potem wykonanie pedicuru a dokładnie usunięcia martwego naskórka. Relaks też jest dość istotny sól bowiem jest odświeżająca i moczenie stópek w takiej soli przynosi ulgę. Ładnie i przyjemnie pachnie. Woda po zastosowaniu soli jest niebieska - ten efekt bardzo mi się podoba. Natomiast co do efektu mocnej piany, tutaj mam duże wątpliwości próbowałam na różne sposoby ale ta sól zwyczajnie w świecie się nie pieni, i cena jest powiedzmy sobie średnia, bo w okolicach 20 zł. 

Jak używać:

Ja wsypuje 2 łyżki soli do wody, raz ciepłej raz chłodnej, raz letniej. Mocze stópki około 10 - 15 minut.



Co do kremu to warto napisać iż jest to krem odżywczy, ładnie nawilża, zawiera 10% stężenie mocznika. Skóra nie pęka, nie jest twarda. Warto taki krem stosować profilaktycznie. 
Stópki są gładkie i miękkie. 




Co do konsystencji - kremowa, niemal idealna. Ładnie się krem rozprowadza, nie trzeba go długo wcierać. Zapach dość intensywny i mocno wyczuwalny eukaliptus. Misie Koala byłyby zadowolone ;)



Bardzo przyzwoity krem, myślę że sporo osób jest z niego zadowolonych. Jeśli chodzi o jakąś opcję minusową, to wydajność. Szybko mi znikał albo ja za dużo go stosuje. No nie wiem.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej podaję link do fanpage CSS.



Macie styczność z tymi kosmetykami?
Jakie są wasze wrażenia ?
Widziałyście je kiedyś w aptekach ?



Pozdrawiam







8 komentarzy:

  1. piękne opakowania, mnie kusi peeling, ale chyba nie mają w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają w ofercie peeling ;) Ale chyba nie można go znaleźć u Nas w aptekach.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam
    ale fajnie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie ten krem do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niezły, fajnie by się sprawdził też w salonach kosmetycznych.

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam kontaktu z tymi kosmetykami ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubie sol od czasu do czasu :)) Tej jeszcze nie miałam, ale moze sie skusze przy kolejnej wizycie w Poznaniu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...