23 sierpnia 2012

DIY Wzornik na lakiery

Cześć dziewczyny!

Już dawno miałam zrobić taki wzornik na lakiery i nawet jeden zrobiłam ale mi się nie podobał. Uważam że to fajny pomysł i może się przydać przy kolejnych zakupach aby nie wziąć kolejnego, w moim przypadku czerwonego lakieru do paznokci.

Nie musicie kupować wzorników na allegro lub ebay, możecie zrobić same wzornik w domu.
W sklepie wystarczy wyciągnąć z torebki i zobaczyć jakie kolory już mamy.

Co będzie potrzebne :

Lakiery
Nożyczki
Plexi, lub tak jak w moim przypadku przeźroczyste opakowanie po kosmetykach, ważna aby nie było za miękkie. Można też spróbować i użyć okładki na zeszyty czy książki.

A teraz krok po kroku:

Wyciągamy wszystkie lakiery, które chcemy umieścić na wzorniku.

Bierzemy opakowanie np. zalotki są pakowane w takie pudełka(moje jest po perfumach) i wycinamy kształt prostokątny.

U mnie to wygląda mniej więcej tak

I od lewej strony zaczynam robić wzorki lakierem, jeden przy drugim, uważajcie żeby lakiery się nie połączymy, malujemy jedną warstwę i czekamy aż wyschnie. Potem malujemy drugą.

Całość wygląda tak, możemy to już zostawić albo.....

...dodać podpisy, do tego można użyć markera lub pisaka do płyt cd.


Prawda że proste ?

Pozdrawiam



34 komentarze:

  1. Hi,na moim blogu dzis tez post o wzorniku. Ja poszlam na latwizne i zamowilam, ale jeden i to byl blad:-) czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :)

    P.S Jeżeli chciałabyś otrzymać kosmetyki do testowania firmy Mariza - to zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, a ja sobie kupiłam :P a to takie proste ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam kiedyś u MakeUpSamoUk coś takiego i od tamtej pory mam w planach zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dalej czekam na post o twoim wzorniku ;)

      Usuń
  6. Fajny pomysł.. Tyle, że przy ok 180 sztukach będzie co robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeny pomysł...też muszę się wziąć za swoje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł chociażby ze względu na to, że można go zabrać do drogerii nie będąc tym samym narażonym na czujne oczy "ochrony" i ekspedientek :)) Takiego na pewno nie mają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i mi się taki wzornik przyda!

    OdpowiedzUsuń
  10. też ostatnio myślałam o wzorniku ale niestety brakuje mi czasu na zrobienie go

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny pomysł! szczególnie, jeśli ma się dużo lakierów

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo, bardzo pomysłowe!

    zapraszam do wzięcia udziału w mojej WAKACYJNEJ LOTERII ♥ do wygrania kosmetyki i biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chyba sobie takie coś zdziałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetny pomysł :) Nie wpadłabym na to :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie pomyslałabym no prosze jakie proste

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne i proste :) Zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł, właśnie mi przypomniałaś że miałam sobie zrobić coś takiego ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...