15 sierpnia 2012

Drobne zakupy

Cześć !

Przed wyjazdem wybrałam się do centrum handlowego po zakupy i oczywiście Rossmann mnie przyciągnął promocjami. A tak serio to miałam deficyt w preparatach do włosów i musiałam kupić choć jedną dobrą odżywkę. Na końcu wyszło że coś jeszcze znalazło się w koszyku. Drobne zakupy wszystko z przeceny!

A na paragonie:
Alterra - pomadka ochronna rumiankowa 4,59zł
Radical mgiełka wzmacniająca 7,99 zł
Isana odżywka z olejem z babassu 5,69 zł
Isana preparat do intensywnej pielęgnacji z proteiną z pszenicy i pantenolem 6,99 zł
Koszula z Claire z promocji z 199,99 zł na 19,99 zł


Recenzje oczywiście pojawią się za jakiś czas.
Dodatkowo melduje że wczoraj zakończyłam 3 tygodniową kurację z piciem pokrzywy i robię tygodniową przerwę.


Pozdrawiam      




18 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) Mam pytanie czy używałaś może już wcześniej Isana preparat do intensywnej pielęgnacji z proteiną z pszenicy i pantenolem, ponieważ ja również zastanawian się nad jego zakupem? Jakie rezultaty w piciu pokrzywy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam wcześniej to moje pierwsze opakowanie,co do pokrzywy ja ją pije by uregulować pracę gruczołów łojowych i końcowe rezultaty będą za jakieś 2 kuracje, ale nie zaszkodziło mi ich picie;)

      Usuń
  2. taka ogromna promocja z koszulą? szok :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czaiłam się na nią najpierw były wyższe ceny, potem o niej zapomniałam a wczoraj przez przypadek dorwałam ;)

      Usuń
  3. Cena koszuli naprawdę promocyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Isana z olejkiem z babassu jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już używam ;) No mogę powiedzieć że mi się też podoba ;)

      Usuń
  5. Niezła przecena na tą koszulę ! Pokazuj !
    I napisz koniecznie jak się sprawdza ten preparat z ISANY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki za jakiś czas dam znać co i jak ;)

      Usuń
  6. też mam tą mgieke do włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. niezła jest ta mgiełka do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez Ci sie na kuracje zabrało :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tą odżywką z Isany. Może pomoże moim suchym włosom :)

      Usuń
  9. używałam tej mgiełki, nie zauważyłam różnicy we włosach, ani lepiej się nie roczesywały, a zapach miała jak płyn do mycia naczyń:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...