21 sierpnia 2012

Kosmetyczka na wyjazd

Cześć dziewczyny!

Przed urlopem nie dałam rady napisać posta, lecz nadrabiam i pokazuję kosmetyki które zabrałam na wyjazd. Sama nie wiedziałam do końca co będzie mi potrzebne a co nie. Na szczęście nie musiałam martwić się o rozmiar bagażu ponieważ jechaliśmy samochodem.

A oto co znalazło się w kosmetyczce (brak na zdjęciach szczotki do włosów i szczoteczki do zębów).

Rewelacyjna kosmetyczka, pojemna i wygodna.

Balsamy
Masełko i żel 
 Filtry 
 Antyperspirant, mgiełka arbuzowa i coś na komary co i tak nie działa ;)
 Maska i odżywka do włosów
 Żel antybakteryjny, pasta i krem do rąk 
 Artykuły higieniczne
Filtr na znamiona, tonik i moja ulubiona Bielenda  
 Lakiery
 Wszystko i nic ;)
 Cienie z Kobo, rozświetlacz, brązer
 Kolorówka c.d i krem do twarzy w małym opakowaniu 
 Coś do ust, perfumy, lusterko,tusz i eyeliner którego nie używałam ;)
Pędzle i tak naprawdę  bez reszty na co dzień mogłabym się obejść



A jak wyglądają Wasze kosmetyczki?

Pozdrawiam


21 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobną kosmetyczkę-są pakowne i wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rozświetlacz collection 2000 mam na wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam oddać ale używam teraz na dekolt ;)

      Usuń
  3. ja też ja też chcę taką kosmetyczkę, bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze i ta kosmetyczka to wszystko pomieściła? Też chcę taką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieściła i jeszcze było w niej kilka kosmetyków mojego Krzyśka

      Usuń
  5. Śliczna kosmetyczka :) I jak widać bardzo pojemna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze być tak zorganizowanym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na kosmetyczce się nie skończyło, i kosmetyki walały się po całej walizce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w walizce bym nie zmieściła a tak to mam osobny kuferek ;)

      Usuń
  8. chyba też sobie sprawię taki kuferek-kosmetyczkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja wyglądała dużo obszerniej ale to na półtorej miesiąca xD
    Zdecydowanie miałam więcej lakierów ;P
    Nie widzę u ciebie zmywacza ;)
    na komary polecam ziajkę i aerozol przed i żel po ;)
    Napisz mi koniecznie jak się sprawuje ta maska do włosów ISANY?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały dom ze soba zabrałas chyba :) Ja dzisiaj jade nad morze i jak widze co sie dzieje za oknem, to tylko mnie na duchu podtrzymuje dobre towarzystwo - nic wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wrażenia po stosowaniu mgiełki arbuzowej? Cudny zapach, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby tego dużo niby tylko podstawowe rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...