10 sierpnia 2012

Lirene kremowy PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ LactimaDuo

Następny płyn do higieny intymnej od Lirene - z poprzedniego byłam zadowolona, i z tego również jestem natomiast nie widzę dużej różnicy między jednym a drugim.


Informacje od producenta:


Lirene Lactima Duo  -  ochronny, kremowy płyn do higieny intymnej dla kobiet w ciąży i po porodzie.

Kosmetyk przeznaczony do codziennej pielęgnacji i higieny delikatnej skóry miejsc intymnych kobiet w ciąży i po porodzie.  Płyn delikatnie myje i odświeża miejsca intymne, dbając jednocześnie o odpowiednią ochronę przeciwgrzybiczą i utrzymanie prawidłowego balansu pH. Innowacyjne połączenie kwasu mlekowego i naturalnego prebiotyku przywraca i utrzymuje fizjologiczne pH miejsc intymnych, chroni przed podrażnieniami i zaczerwienieniem, wzmacnia naturalną barierę ochronną oraz łagodzi stany zapalne, dbając o poczucie komfortu przez cały dzień. 
Emulsja  nie zawiera mydła, barwników, substancji zapachowych, parabenów. 

Poj. 300 ml, 

Rekomendowana cena detaliczna: 12,90 zł



Opakowanie zawiera pompkę która jest bardzo wygodna i praktyczna. Dozowanie jest odpowiednie wystarczy 1 pompka aby nabrać odpowiednią ilość produktu. Dzięki czemu produkt jest dość wydajny natomiast poprzez konsystencje wydaje mi się że starczy na krócej niż poprzedni żel.


Konsystencja jest w formie płynnej, kremowej, bardzo delikatnej, nie jest gęsty raczej lejący.
Jeśli chodzi o działanie , dokładnie i delikatnie myje miejsca intymne, nie podrażnia po depilacji, odświeża. Zapobiega infekcjom.
Nie podrażnia, nie uczula.Jest przyjemny w użyciu.

Nie wyczuwam zapachu .


skład dla ciekawskich 

Myślę że kosmetyk sprawdzi w czasie ciąży, po porodzie, jak i dla kobiet które nie są w ciąży a chętnie sięgają po tego typu kosmetyki.

Pozdrawiam







19 komentarzy:

  1. w takich produktach pompka jest niezbędna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam używam plynu z biedronki i nie narzekam :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go używam i zawsze przelewam do opakowania z pompką;-)

      Usuń
  3. Ja mam inne żele z Lirene i spisują się fantastycznie, żadnych podrażnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że wszystkie ich żele się sprawdzą

      Usuń
  4. Fajnie ze jest pompka ;p bardziej higieniczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ! Ja równiez po za tematem. Co do tego spotkania, to postaram sie byc, ale wiele zalezy od mojej pracy. Na dzien dzisiejszy szefowa wie, ze cos planuje, ale na 100% bede wiedziec w sobote wieczór. Bardzo bym chciała byc, ale duzo tez ode mnie nie zalezy niestety :(((( ale, POSTARAM SIE PRZYBYC ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy blog. zapraszam do mnie na: www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com :) obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam obecnie emulsji Lactacyd i jestem z niej zadowolona. Tej z Lirene nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może się skuszę po wykorzystaniu ziajki

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.cefarm24.pl/18664,pharmaceris-m-lacti-intima-zel-do-higieny-intymnej-dla-kobiet-w-okresie-ciazy-i-karmienia-300-ml.html ja 2 tygodnie temu kupiłam ten płyn i jestem b. zadowolona :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...