13 sierpnia 2012

Mały projekt

Od jakiegoś czasu zalega mi kilka opakowań pustych kosmetyków, a inne się "nie chcą" skończyć. Dlatego chyba poczułam potrzebę wykonania projektu mini denko. Puste opakowania muszą trafić do kosza ponieważ mnie wkurzają. A przed wakacjami chciałam zrobić porządki w szafie( szczerze? pff i tak nie zrobiłam). Zatem drogie Panie przedstawiam wykończone produkty.

1)Żel pod prysznic Palmolive Aroma Therapy
2)Serum Stop Cellulit Lirene
3)Odżywka Garnier Fructis do włosów farbowanych
4)Kremowy pelling 2w1 Under Twenty Wow Energy
5)Cień w kremie Helena Rubinstein nr 04
6)Błyszczyk Rimmel Vinyl Stars

Produkt miał ładny zapach, dobrze się pienił,dokładnie mył ciało, ale z racji pojemności dość mało wydajny.Dobrze się sprawdzał na wyjazdy.
Pozytywnie mnie zaskoczyło serum,( nie biorąc pod uwagę konsystencje) o którym pisałam Tutaj
Odżywka "bez szału" wykończyłam ją, ładnie wygładzała włosy(pozornie oczywiście).
Nic więcej na jej temat nie powiem, no może jeszcze to że zapach był nawet ładny.
Przyjemny produkt o którym pisałam Tutaj
Bardzo fajny cień, piękny błękitno-gołębi kolor, nadający się idealnie jako baza pod cienie sypkie lub prasowane.Długo się utrzymywał. Mój kolor to 04 Steel Blue.
Na początku błyszczyk był przyjemny w stosowaniu,  miał ładny truskawkowy zapach, posiadał delikatny różowy kolor z drobinkami, minusem była lepkość. Błyszczyk wykończyłam prawie w całości, odrobina pozostała ale termin ważności się skończył więc kosmetyk trafił do kosza.

Pozdrawiam


12 komentarzy:

  1. skąd ja to znam.. mam w swoich zbiorach kilka/naście produktów, które naprawdę nie chcą się skończyć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, się wkurzę to trafią do kosza hehe

      Usuń
  2. mam starszą wersję tego błyszczyka i nie klei się, ale drobinki mają oba świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne, usta wydawały się większe ;)

      Usuń
  3. chyba skusiłaś mnie właśnie na peeling od under 20 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no to fajnie , naprawdę fajny kosmetyk;)

      Usuń
  4. Uważam, że ten żel pod prysznic i odżywka do włosów szału nie robią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Troche tych denkowców masz. Blyszczyk fajny kolor miał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...