26 września 2012

Alterra, Kamille Lippenpflege - Balsam do ust z ekstraktem z rumianku

Cześć dziewczyny!

Jakiś czas temu szukałam zamiennika pomadek nawilżających z Nivea i znalazłam Alterrę w Rossmannie. Przetestowałam i dlatego możecie dzisiaj przeczytać moją opinię.

Balsam do ust ma postać woskowego sztyftu, bardzo przyjemnego w aplikacji, ze względu na swoją konsystencje. Jest dość twardy, ale na ustach rozkłada się równomiernie i delikatnie.

Kolor sztyftu jest żółto-miodowy.Wszystko by było cudnie, ponieważ właściwości nawilżające są dobre, aczkolwiek mam problem z zapachem, nie jest to typowy rumianek, pachnie trochę jak olejek rycynowy.


Wracając do konsystencji, mogła by być trochę bardziej tłusta, ponieważ właśnie takie lubię.
Pozostawia na ustach prawie niewidoczny film, jest bezbarwna.

Trzy ostatnie aspekty o których chcę powiedzieć to bardzo dobry skład, produkt nie testowany na zwierzętach.


Dodatkowo przyjemna dla oka cena. Kwestia opakowania tak jak widzicie na zdjęciach. Proste opakowanie, sam sztyft w plastikowej białej obudowie.

Ostatnia ważna wiadomość: balsam stosunkowo krótko trzyma się na ustach, u mnie średnio po godzinie już go nie ma i należy balsam zaaplikować ponownie.

Skład : 


Ogólnie jestem zadowolona i zakupię produkt ponownie.

Pozdrawiam




25 komentarzy:

  1. Ja również lubię pomadkę rumiankową z Alterry. Skończyłam pierwsze opakowanie kilka dni temu i teraz testuję rumiankową, ale z Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie mam z Alverde i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bym chciała Alverde ale nie mam teraz dostępu ;(

      Usuń
    2. Ja również mam ten z Alverde i zdecydowanie polecam jeśli będziesz miała dostęp :) A jak będziesz miała dostęp to weź i dla mnie hahaha ;p

      Usuń
    3. hehe no i zapas dla siebie ;)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten balsam, ale jak dla mnie mógłby być troszeczkę bardziej miękki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widzę tego problemu u mnie mógłby być trwalszy;)

      Usuń
  4. Nigdy go nie kupilam, choc bylam blisko ! ;-) Pozostaje wierna neutrogenie - jak dla mnie swietnie nawilza ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie recenzją :-) Muszę wypróbować. Zawsze stosuję Neutrogenę albo Bebe.

    OdpowiedzUsuń
  6. po wpadce z tisane może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. balsamik ogólnie jest fajny, tylko też nie do końca pasuje mi ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy !:]

    zapraszam do siebie,obserwujemy ?:) u mnie konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  9. Balsamu do ust z Alterry nie miałam - za to kupiłam ostatnio biedronkowy Eveline (różowy) - to jakieś sztyfto-serum - jest rewelacyjne!!! Cudownie nawilża, bardzo długo się trzyma - myślę, że mogłabyś być też z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to muszę zobaczyć tylko że w tym tygodniu nie będę w Biedronce, ale może znajdę gdzieś jeszcze ;)

      Usuń
  10. nie mialam nigdy tej pomadki, musze kiedys sprobowac, ostatnio dorwalam w promocji w biedronce pomadke oeparol, bardzo fajna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam i bardzo lubie, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że Alterra staję się coraz popularniejsza :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...