16 września 2012

Czas na jesienne porządki w kosmetykach kolorowych

Cześć dziewczyny!

Nie da się ukryć przyszła jesień podstępem i małymi krokami coraz bardziej jest widoczna, aby zbytnio nie rozleniwić się wpadłam na pomysł że czas na porządek w mojej kolorówce. Oprócz tego że wiem co muszę szybko wykończyć bo się przeterminuje mam też pojęcie ile tych kosmetyków jest. Nie ukrywam że na chwilę obecną niektóre z nich nie trafiły by do mnie ale mało ekonomiczne jest wyrzucanie prawie pełnych bądź stosunkowo nowych kosmetyków. Mogę powiedzieć że przekonałam się do firmy KOBO - jest ok. Zraziłam się do produktów z marketów LIDL (tak oni mają też kosmetyki kolorowe). Rezygnuje też z kosmetyków AVON. Za to znowu zauroczyły mnie kosmetyki LUMIERE. Oczywiście nadal chętnie używam produktów z firmy INGLOT.

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia z mojego jesiennego przeglądu kosmetyków kolorowych ;)








Pozdrawiam


37 komentarzy:

  1. Wczoraj również robiłam porządek .. ale w gazetach. Wywaliłam ok 17 kilo gazet.

    Żeby tak kilogramy szybko schodziły to by było dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ostatnio oddałam worek makulatury, aż w szufladach zrobiło się lżej :D

      Usuń
    2. Okazuje się, że nie tylko ja jestem tak przywiązana do starych gazet? Teraz wyrzucam bez żalu (prawie), ale dawniej....oj miałam tego sporo i za nic nie pozwalałam wyrzucać:P

      Usuń
    3. O jaa również rzadko robię porządki w czasopismach ;) Też od razu idzie kilka kg ;)

      Usuń
    4. hahah no gdyby kg tak schodziły to by było fajnie ;)

      Usuń
  2. Ja zawsze przepadałam za kosmetykami KOBO, mają w swojej ofercie naprawdę ciekawe pozycje :).

    OdpowiedzUsuń
  3. no sporo tego masz :)
    kilka prbdutków mam takich samych

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też przydałyby się porządki w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo kolorówki :) ja w lipcu przejrzałam swoje kosmetyki i część oddałam mamie, część na aukcję dla zwierzaków :) teraz po spotkaniu blogerek trochę kosmetyków kolorowych mi przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale tego masz :) ja za każdym razem jak robię porządek to wywalam dużą część :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz co przeglądać. Osobiście nigdy nie miałam nic z Kobo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam sceptycznie nastawiona, ale ich cienie mi się spodobały.

      Usuń
  8. Też mam City Matt Lirene. Widzę, ze masz dużo essence. Ja dopiero poznaję ta firmę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Essence, bo mają dużo fajnych produktów ale trzeba uważać ponieważ tzw. bubel też się znajdzie.

      Usuń
  9. duże tego masz :) porządki potrzeba rzecz, przynajmniej można sobie przypomnieć co się w ogóle ma przy takiej ilości hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem tylko jedno - WOW ;DD!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow to ja mam tyle pielęgnacji:)
    robiłam ostatnio porządek i spora część kosmetyków trafiła w dobre ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ile tego :D Łaaaaadnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj pewnie jakbym wywaliła wszystkie swoje cuda na stół to tez by tego tyle było:P Ale na wszelki wypadek tego nie zrobię bo jak mój Mężczyzna to zobaczyłby to dałby mi szlaban na kosmetyki. Ja przeterminowanych cieni do powiek nie wywalam jeśli je lubię. Jak narazie nic mnie jeszcze nie uczuliło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mój zobaczył............i powiedział że mam z głową i się spytał po co mi tego tyle...;) Więc nie pokazuj lepiej hihihi

      Usuń
  14. Wow, sporo tego :) Ale ja swojego zbioru nie pokażę całego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazuj i to już, coś czuje że dużo by tego było heh

      Usuń
  15. Masz tego trochę ;-) Ja uwielbiam produkty Inglota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz sporo tych kosmetyków :D Ja tez lubie zrobic czasem taki generalny porzadek. Ostatnio sprzatalam w szafie, bo wygladala tragicznie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mieć porządek dlatego staram się systematycznie sprzątać ;)

      Usuń
  17. Ja takie porządki zrobiłam w środku wakacji ale pod lupę wzięłam wszystkie kosmetyki jakie mam i tym sposobem poszła reklamówka starych balsamów, kremów, kredek, błyszczyków i cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pielęgnację się jeszcze nie wziełam, może dzisiaj się za nią wezmę ;)

      Usuń
  18. WoW, ale tego nazbierałaś :) Ja się boję za swoją kolekcję zabrać :P
    Widzę, że w cieniach króluje Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorówka? ograniczam się do antybakteryjnego podkładu z Soraji, pudru w kamieniu... eyelinera w pędzelku i ciemno brązowej kredki od święta:D... cienie pożyczam od mamy i nakładam od wielkiego dzwonu :D ale jestem pod wrażeniem Twoich zbiorów!:) Swoją drogą... ten podkład z under-twenty, który widać na ostatnim zdjęciu... powodował u mnie straszny wysyp podskórnych grudek... ale ja mam do tego skłonności i kosmetyki do twarzy muszę wybierać z wieeelką ostrożnością

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam własnie oczopląsu totalnego ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...