21 września 2012

Isana Hair, Glättungs Spülung (Odżywka wygładzająca włosy)

Cześć dziewczyny!

Czas na moją recenzję odżywki która stała się sławna i "modna" na blogach . Ja też chciałam przetestować i tak możecie dzisiaj czytać moją recenzję.
Zacznę od konsystencji i zapachu. Konsystencja dość leista - chyba wole coś bardziej gęstego. A zapach bardzo mi się podoba ale ma coś w sobie sztucznego, nie wiem jak to określić  - ogólnie na plus .



Skład: Aqua, Cetearyl alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2, Orbignya Oleifera Oil, Behentrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide



Analiza składu:

Aqua - woda, 
Cetearyl alcohol - emolient - działanie nawilżające,
Glycerin - gliceryna,
Cetrimonium Chloride - konserwant, działanie myjące, antystatyczne, zmiękczające,
Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2 - emolient,
Orbignya Oleifera Oil  - olejek babassu,
 Behentrimonium Chloride - konserwant,
 Hydroxyethylcellulose - zagęszczacz,
 Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate - konserwant,
 Potassium Sorbate -  konserwant,
Sodium Hydroxide - substancja higroskopijna,



Fajnie że nie ma sylikonów ale szkoda że nie ma dużej ilości np. składników odżywczych. Skład generalnie jest prosty.

Jeśli chodzi o działanie to sama odżywka nie jest zła, krzywdy Wam nie zrobi, fajnie się sprawdzi do mycia włosów jako pierwsze O w metodzie OMO (ale jakoś średnio tą opcję lubię i raczej z niej zrezygnuje), albo do stworzenia konkretnej maski z półproduktów. 
Ja dodaje do niej olejki.
 Główną właściwością odżywki jest wygładzanie włosów, i to trzeba powiedzieć rewelacyjnie wygładza i ułatwia rozczesanie włosów.

Zapomniałam - ciężko się otwiera !

Ogólnie jestem z niej zadowolona ale chętnie przetestuje jeszcze inne odżywki z Isany.

Koszt 5,49 zł za 300 ml Dostępna w Rosmannie do wyczerpania zapasów.






21 komentarzy:

  1. Mam i bardzo sobie chwalę! Dlaczego ją wycofuujjąąą! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam była dobra, ale mojego serca nie podbiła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze ja wycofuja... Fajnie robisz ze opisujesz sklad kosmetykow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no masakra że ją wycofują ;|
    bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę taka sławna, a ja nie miałam jej jeszcze okazji spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja miałam i bez rewelacji, więc niech wycofują heheheheh ]:->

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ją lubię, wielka szkoda, że Rossmann postanowił ją wycofać :/

    OdpowiedzUsuń
  8. dla pocieszenia - nivea ma bardzo podobną odżywkę z tymże olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę prześledzić bo jakoś nie stosuję kosmetykó tej firmy.

      Usuń
  9. U mnie ona czeka w kolejce :) Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jej. Bloggerki się nią zachwycają. Może kupię jak skończę obecne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ją i lubię :) Szkoda, że wycofują, zdążyłam kupić w swoim Rossmannie dwa opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie znalazłam nowego opakowania niestety..

      Usuń
  12. Ja w 5 miastach niestety polowałam, w różnych częściach Polski i już niestety jej nie ma;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam wczoraj trzy ostatnie opakowania. Polujcie w małych miasteczkach gdzie jest dosłownie jeden rossman. Moze jeszcze gdzieś uda się je dorwać

      Usuń
  13. A ja bardzo lubiłam ta odzywke... Szkoda ze wycofana ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...