18 września 2012

Kosmetyki - pielęgnacja włosów

Cześć dziewczyny!

Obiecałam jakiś czas temu dokończyć temat obecnej pielęgnacji włosów, pokazałam Wam TUTAJ plan, który bardziej bądź czasami mniej kontynuuje, zarazem nie wspomniałam dokładnie o kosmetykach jakie stosuję.
Niektóre produkty są  skuteczne, a inne nie. Dlatego też zaznaczę te które zakupie ponownie i te które sobie na chwilę obecną odpuszczę. Całość wygląda tak:


Prawda że nie dużo ?

Ale po kolei :

Szampony:


1. Szampon CHI - nadaje lekko objętości ale do codziennego mycia jest za treściwy, poza tym cena straszy. Piękny zapach to za mało. Mimo iż szampon nie jest zły i mega wydajny nie skuszę się na niego.

2. Szampon Mediket Ictamo  - idealny produkt dla osoby z przetłuszczającą się skórą głowy. Produkt apteczny. Na bank zagości ponownie u mnie.

3. Szampon Familijny - z czarną rzepą, zapach hmmm brzydki ale da się przeżyć. Produkt tani,wydajny, bez zbędnej chemii, a dodatkowo skuteczny. Regularnie stosuję i kolejne opakowanie kupię.

Oleje :



1. Olej rycynowy - chyba najchętniej stosowany, mimo bardzo gęstej konsystencji w porównaniu do pozostałych olejków daje najlepsze efekty.

2. Khadi - Rewelacyjny skład, choć dość drogi kosmetyk, nie używam na noc bo zapach jest mało przyjemny.

3. Salicylol - połączenie oleju rycynowego z kwasem salicylowym - ten produkt używam zawsze na skalp.

4. Olejek brzoza i pomarańcza Alterra - szczerze skusiłam się na zapach i chętnie stosuję na całą noc. Służy mi do zabezpieczania końcówek.

5.Oliwka Babydream - lubię ją mieszać z innymi olejkami.



Odżywki, maski i inne :


1.Odżywka Isana z olejkiem z babassu - pięknie wygładza włosy nawet takie malutkie baby hair.
Jak ją jeszcze gdzieś znajdę to na pewno zakupię.

2.Odżywka na objętość CHI - ładnie pachnie, często stosuję ją po olejowaniu ale nie kupię jej ponownie.

3.Preparat Isana z proteinami, preparat intensywnie pielęgnujący, używam czasami zamiast maski, ale na co dzień też powinna być dobra, ponieważ nie obciąża włosów.

4. Maska BingoSpa - ładnie nawilża, natomiast myślę o tym by ją wspomóc jakimiś półproduktami.
Jest według mnie lepsza od tej z "40 aktywnymi składnikami".

5.Mgiełka Radical - Generalnie używałam jej na całe włosy, ale ze względu na alkohol teraz używam ją tylko na skalp.

6. Kompleks perłowy CHI - zabezpieczam nim końcówki

7. Jedwab CHI - zabezpieczam końcówki na zmianę z kompleksem perłowym.


To są wszystkie kosmetyki do włosów.
Te które zaznaczone są na zielono kupie ponownie, a te które nie, na czerwono, a te co do których nie jestem pewna na żółto.

Pozdrawiam





33 komentarze:

  1. Pokaźna kolekcja:) Ten olejek Khadi kusi mnie ciągle na niego trafiam. Warto go kupić, pomaga on w pielęgnacji włosów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko uważam że warto działanie jest zadowalające, mi zapach przeszkadza ale po prostu nie stosuje go na całą noc.

      Usuń
  2. Mam małą prośbę... podczas mycia, włosy wypadają mi garściami :// nie wiesz co mogłabym stosować żeby jakoś je wzmocnić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat rzeka, sama z tym się borykam, także ciężko mi powiedzieć na chwilę obecną.

      Usuń
  3. a jak stosuejsz ten olej rycynowy. posiadam go, ale nie wiem jak nkladac, zeby udalo sie go pozniej zmyc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie go mieszać z olejkiem Babydream, i nakładam normalnie na włosy, potem myje je dokładnie 2 razy szamponem i włosy są czyste. Spróbuj nakładać mniej oleju, ja na swoje włosy nakładam łyżkę stołową.

      Usuń
    2. A nakładasz czasami olej rycynowy na skalp? :)
      I co dokładnie daje ten salicylol? :>

      Usuń
    3. Salicylol to jak pisałam w notce połączenie oleju rycynowego wraz z kwasem więc nakładam olej rycynowy na skalp, salicylol działa na przetłuszczanie się skalpu,łojotokowym zapaleniu skóry,łuszczycy.

      Usuń
  4. Szampon Mediket Ictamo muszę wypróbować, nie cierpię moich włosów, bo strasznie się przetłuszczają a końcówki są "puchate" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest, jeśli mimo to ten Ci się nie sprawdził zapytaj o szampon Ocerin ;)

      Usuń
    2. Dziękuję ;) mam nadzieje, że się sprawdzą :)

      Usuń
  5. Suzuki tego.Ja nie mam cierpliwości do nakładania tego wszystkiego.Może czas zacząć....

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo tego ? a powiemsz mi moze czy można zwykłą oliwkę dla dzieci wcierać we włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że można, tylko musisz zobaczyć czy skład ma dobry tzn, czy ma dużo np. olejków ;)

      Usuń
  7. wow, ja mam mnostwo, pokazywalam w najnowszej fotce i az sie zdziwilam, ze zaden sie nie powtorzyl, musze sie porozgladac za Twoimi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wielką ochotę na Khadi bo moje włosy rosną bardzo wolno ale cena mnie trochę odstrasza ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się odstrasza ja mam 2 butelkę i jest megaaaaaaa wydajny.

      Usuń
  9. Spora kolekcja :) też stosuje olej rycynowy i swienie się u mnie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dużo? kobieto to prawdziwa armia:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja właśnie myślałam że nie dużo ...

      Usuń
  11. Piękna kolekcja :) Czy planujesz jakieś nowe elementy do niej wprowadzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jakąś wcierkę i/lub ampułki.

      Usuń
  12. no sporo tego nagromadziłaś :)
    ale produkty bardzo mnie zainteresowały , szczególnie ta maska z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo produktów, u mnie np. nie sprawdziła się popularna Isana. Za to Khadi wielbię, bo jest super wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również czasami kupuję ten szampon familijny ale ja wybieram pokrzywę i zapach jest przecudny a dodatkowo pomaga w walce z przetłuszczającymi się włosami (przynajmniej u mnie ;) nie wiem jakiej pielęgnacji ty wymagasz) :) Myślę o zakupieniu tej tubki z ISANY bo właściwie nie wiem czy to odżywka czy maska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z pokrzywą kupiłam mojej mamie ;) A na przetłuszczanie to piję pokrzywę ;)

      Usuń
  15. Jestem ciekawa tej maski do włosow z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...