4 września 2012

Mistrzyni Makijażu TLC

Cześć dziewczyny!

Chętnie dzielę się z Wami informacją iż na TLC powstał program Mistrzyni Makijażu a jako prowadzącą możemy zobaczyć Hanie z kanału Digitalgirl13 na portalu YouTube. 
Byłam bardzo ciekawa jaką formę będzie miał program. Jest ok program trwa ok 30 min zaczyna się o 16:30 (od poniedziałku do piątku). Ogólnie plus za samą formułę programu, mam tylko nadzieje że następne makijaże będą bardziej skomplikowane i mocniejsze (kwestia własnych preferencji). 

Także ja czekam na następny odcinek a Wy dajcie znać czy oglądałyście ? A Hani serdecznie gratuluje własnego programu w tv.

skan z filmu Digitalgirl13

Pozdrawiam




38 komentarzy:

  1. Super, nie wiedziałam... 16:30 - przełączamy się na TLC!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja oglądałam, bo byłam ciekawa tego programu i bardzo przypadł mi do gustu. Nie pasuje mi tylko jak ubieraja Hanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem Hania do programu sama się maluje i ubiera (to jej prywatne ciuchy), jedynie fryzura to zasługa obsługi planu...

      Usuń
  3. Ja muszę koniecznie ją zobaczyć ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że mi przypomniałaś bo musze nastawić nagrywarkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaże nie są skomplikowane pewnie dlatego, że to program dla osób które właśnie słabo sobie radzą z makiajżem. Widziałyście tę kobitkę, która doznała szoku, gdy Hania kazała jej podkład nałożyć pędzlem? :D Zresztą i tak ta babeczka stwierdziła, ze granatowa kreska jest dla niej zbyt odważna.
    Na migawkach w spocie reklamowym widać jakieś tam trudniejsze, graficzne makijaże, ale kojarzę je z YT np. z holograficznym brokatem, albo czerwono-niebieski...

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie miałam przyjemności śledzić programu, gdyż byłam w pracy. nie dane będzie mi na "świeżo" oglądać Hankę, ale na szczęście pozostają powtórki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie ja też nie będę mogła raczej oglądać o tej godzinie ale powtórki będą chyba w soboty ;p

      Usuń
  7. Oj, zapomniałam!!!! Ale ze mnie wierna widzka, co? Ale dzisiaj na pewno będę oglądać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja ogladalam sama koncowke.... Za 15 minut wlaczam TLC!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie skończyłam. Dzisiaj malowała pięknym cieniem z Inglota - śliwka ze złotem. Chyba Alina go ostatnio też pokazywała. Jest bosski - muszę go mieć

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś otagowana:)
    http://make-up-stories.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-award-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dowiedziałam się za późno ale sobie zapisałam na żółtej karteczce i postaram się nie zapomnieć. Jestem bardzo ciekawa tego programu!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam TLC :( mam nadzieje, ze bedzie mozna obejrzec w internecie
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będzie w internecie, możliwe że tak ;)

      Usuń
  13. Wczoraj oglądałam, dzisiaj nie zdążyłam. Fajny ten program, kibicuje Hani, wszak to "nasza" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię zarówno Hanię jak i ten program :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogladalam, nawet fajnie to wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
  16. oglądam :P podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogła by podawać firmę i cenę kosmetyków, łatwiej było by je znalez

      Usuń
  17. dzięki za wiadomość bo nie mogłam trafić na Hanie a strasznie sie napaliłam na ten program. Wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja równiez gratuuluje ! Zasłużyła ! ;)
    Zapraszam do siebie - Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety ja też nie posiadam TLC, ale znalazłam tą stronkę można zobaczyć co nie co :)
    http://www.tlcpolska.pl/mistrzynimakijazu

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam,nawet fajnie to wyszło,tylko trochę za sztywno.Ta dziewczyna na swoim kanale jest bardzo swobodna,mówi z lekkością,a w tym programie jakoś tak sztucznie.Nie zmienia to faktu,że robi świetne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...