3 września 2012

Nie planowane zakupy w IKEA

Z racji tego iż sobota była dniem wolnym, postanowiliśmy się gdzieś wybrać, mieliśmy jechać na Maltę. Natomiast Krzysiek w internecie wyczytał iż do 9 września jeździ tramwaj IKEA, który w środku posiada poduszki, fotele, firanki itp więc stwierdziłam, że z ciekawości można się przejechać, ale jakiś zakupów nie planowałam.

Chciałam zrobić więcej zdjęć, ale tramwaj momentalnie zrobił się pełny ale same zobaczcie:






Tak mniej więcej wyglądało w tramwaju, chodziła Pani, która rozdawała ciasteczka, oraz Pan z jakimiś upominkami.

Koniec końców po prawie 40 minutowej wycieczce wylądowaliśmy pod samą Ikeą.


Jednak kupiłam kilka drobnostek.


Stolik - pasuje mi do mebli i mogę wreszcie spokojnie kawę wypić - jest mały i wszędzie się zmieści.
Świeczki - sezon zaraz się zacznie a świeczki z Ikei to moje ulubione, choć jak mam być szczera to wole te większe.
Podkładki pod kubek, wiadomo zawsze się przydadzą.
Kubki - tutaj podziękowania dla Pana z tramwaju za prezent.
Parasol -  no cóż... zaczęło Padać ;)
Sztuczne kwiatki - ponieważ moje naturalne nie chcą rosnąć.

Uważam że fajny pomysł z tym tramwajem, szczególnie frajda dla dzieci.Także Poznanianki do 9 Września macie czas. Tramwaj zaczyna swoją trasę na pętli Połabska.

Dajcie znać czy u Was też organizowane są takie atrakcje ?

Pozdrawiam


44 komentarze:

  1. swego czasu na Kaponierze były przystanki urządzone przez Ikea :] długo w świetnej formie nie przetrwały ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, dlatego pewnie w tramwaju są osoby, które pilnują wszystkiego ;)

      Usuń
  2. Pomysł z tramwajem jest rewelacyjny ! Idealny pomysł na reklamę :)

    W IKEA zawsze znajdzie się kilka drobiazgów do domu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Ikea nie da się wyjść bez kupienia niczego. Tramwaj jeździ nową trasą przez chartowo/franowo?

    OdpowiedzUsuń
  4. A to była jednorazowa atrakcja, czy można nadal się przejchać takim tramwajem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam do 9 Września można się przejechać ;)

      Usuń
    2. No tak, rzeczywiście była ta informacja :P

      Usuń
  5. Świeczuszki:D Kocham je! Fajny ten tramwaj ale właśnie ze względu na ścisk go chyba ominę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano jest pusto, ja byłam niestety w sobote i to popołudniu ;)

      Usuń
  6. Ale ciekawy pomysł :)
    Nie spotkałam się jeszcze z takimi akcjami z Ikea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kocham kocham te świeczki!! niestety już mi się skończyły a do ikei mam jakieś 140 km :/ Buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł, tak to jest już z Ikeą nawet jak nic nie chcę kupić to i tak wyjdę z jakimś drobiazgiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dobrze że nie mam jej pod domem ;)

      Usuń
  9. Takiego storczyka potrzebuje..ile kosztowal..kurde mam do ikea 150 km...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam ale tani było około 7 zł może;)

      Usuń
    2. zapisze sobie gdzies , ze chce. moje straczyki zawsze traca kwiaty,,i tak bym wstawila taki jeden i mam kwiaty na stale

      Usuń
  10. Jeszcze nim nie jechałam :P A z Ikei polecam zestaw 3 świec czekoladowych, pachną genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te co kupiłam, to jedna właśnie jest czekoladowa mniami !

      Usuń
  11. Szkoda ,że mam tak daleko do tego sklepu. Po remoncie łazienki muszę namówić rodzinkę na wycieczkę do Ikei:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow bajer, aż rozwesela miejsce

    OdpowiedzUsuń
  13. ale numer!!!! :D jeszcze takiego nie widziałam! :D masakra :P super pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że tylko 2 tygodnie taki tramwaj jeździ ;p

      Usuń
  14. O jeny, a ja myślalam, że kupiliście fotel i tramwajem go do domu zabieracie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buahahaha ! Dobry teksy mój Krzysiek się śmieje, ale fotel fajny chętnie bym wzieła ;)

      Usuń
    2. To samo pomyslałam na poczatku ! :)))

      Usuń
  15. Tez tak pomyślałam jak Agi :D
    No i też czaję się na ten stolik, tylko nigdy nie mam po drodze do IKEI:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak pięknego tramwaju to ja w życiu nie widziałam! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te świece z ikei, choć po zapaleniu już tak intensywnie nie pachną :( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. O, z Połabskiej - to koło mnie! Gdyby nie twój blog, to bym o tym nigdy nie usłyszała. Rozumiem, że nie trzeba kasować biletów o_O ?
    A z innej beczki - Magda, ty jesteś zawodowiec, gdzie w Poznaniu można (stacjonarnie) kupić kółka kamuflaży Kryolana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczrze to chyba jest z tym problem, jedynie na targach kosmetycznych, w samym Poznaniu nie widziałam;(

      Usuń
  19. Ach, ta IKEA... mnie też zawsze skusi swoim asortymentem i wychodzę z torbą dodatków, których w ogóle nie miałam w planach kupować ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Stolik posiadam, ale ciemny brąz i bardzo dobrze się sprawdza. Nie sądziłam, że za taką cenę będzie tak dobrze wyglądał po 2ch latach użytkowania :) Niemalże jak nowy, a wcale nie używam podkładek pod kubki ;) Widzę też moje ulubione świeczki ;) A jeżeli jesteśmy w temacie Poznania, to może wiesz gdzie są jakieś fajne hurtownie kosmetyczne prowadząca jednocześnie zwykłą sprzedaż? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Ikeę, ich meble, aranżacje, nowatorskie pomysły, a tramwaj - rewelacja:) żałuję, że nie spotkałam takiego w moim mieście.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, czadowy pomysł! Szkoda że u mnie w mieście nie ma takiego ;( Najlepiej przez cały rok akurat w godzinach kiedy jadę lub wracam ze szkoły ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach, mam te same świeczuchy :) Właśnie palę sobie te białą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...