18 września 2012

Odżywka Isana z babassu wycofana !

Cześć dziewczyny!

Niestety, dla większości z Was mam złą wiadomość. W internecie pojawiła się informacja że odżywka Isana z babassu została wycofana.
 Jak się okazało informacja pochodzi z Biura Obsługi Klienta (Rossmann).Czekam jeszcze na informację dotyczącą zmiany opakowań - tak samo jak było z olejkami Alterra.
 Dlaczego Rossmann usuwa dobre produkty a zostawia kiepskiej jakości np Syoss.



Należy szukać zamiennika, oraz zrobić zapasy wycofywanej odżywki, należy się spieszyć ponieważ u mnie w jednym Rossmanie nie było ani jednej sztuki. 

Już żałuję tym bardziej że ta odżywka ma dobry skład i dobre działanie.


Pozdrawiam


25 komentarzy:

  1. Niestety nie znam tej odżywki :( Ale czytałam o niej wiele dobrych opinii. Szkoda, że ją wycofują, skoro faktycznie była dobra. Nie rozumiem takiego działania producenta. Chyba, że na jej miejsce wprowadzą jakiś równie dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie rozumiem działania producenta, może inne produkty za słabo się sprzedają....nie wiem.

      Usuń
    2. Do mnie napisała pani z Rossmanna w odpowiedzi na mojego maila. Okazało się, że Isana wprowadza nową serię szamponów i odżywek, a Isana z babassu już nie wróci.

      Usuń
  2. miałam tą odżywkę, ale u mnie się nie sprawdziła... :( ciekawe co nowego mają zamiar wprowadzić

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie zdążyłam jej wypróbować, a już wycofują... Mam nadzieję, że to tylko zmiana opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto ją zakupić jeśli znajdziesz jeszcze;)

      Usuń
  4. Ja też jej jeszcze nie kupiłam, chciałam wykorzystać zapasy, z okazji wycofania wrzuciłam dwie do koszyka, zobaczymy. Może to rzeczywiście tylko zmiana opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie! to jest najlepsza odżywka jakiej używałam, muszę kupić zapas!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może tylko zmieniają opakowania. Podobnie było z wkładkami Facelle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ale nie otrzymałam jeszcze informacji dot. zmian opakowań.

      Usuń
  7. Ja właśnie dzisiaj na innym blogu przeczytałam, że wycofują tą Isanę - 15 min później byłam w Rossmanie i kupiłam 5 sztuk :P Na szczęście u nas półki jeszcze pełne :)))
    Ale mi się coś wydaje, że tak całkiem ich nie wycofają, kto wie, czy właśnie nie zmieniają szaty graficznej/opakowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjj masz 5 sztuk podziel się ja mam jedną ;(

      Usuń
  8. Ja ją zdążyłam polubić w sierpniu. Ogromna szkoda, że dobry produkt w niskiej cenie zostaje wycofany :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Szkoda wszystko co dobre to oni z takimi produktami kombinują.

      Usuń
  10. no nieeeeeeee, a ja myslalam ze w koncu znalazlam odzywke dla siebie :/
    I.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie zdążyłam jej nawet zakupić buuu

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam Isana Hair Professional do włosów łamliwych i rozdwajających się i u mnie sprawdza się tak samo jak ta wycofywana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo z tym się nie zgodzę bo jestem fanka produktów syoss ale ISANĘ tez lubię choć tej odżywki jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...