1 września 2012

Plan pielęgnacji włosów wrzesień 2012

Cześć dziewczyny, czas na plan pielęgnacji włosów na wrzesień i może się zmobilizuje do systematycznej pielęgnacji a nie od czasu do czasu. Główny problem to wypadanie włosów i nadmierne przetłuszczanie się skóry głowy.

Stan włosów na wrzesień 2012:

Włosy po nocy, widać ślady gumki do włosów.

W związku z powyższym przez 3 tygodnie piłam codziennie kubek pokrzywy, aby znormalizować przetłuszczanie się, potem zrobiłam przerwę i od 1 września znowu będę piła napar przez 3 tygodnie i 1 tydzień przerwy. Pamiętajcie aby przy piciu pokrzywy uzupełniać witaminę B, ja połykam 1 dziennie w kapsułkach. Co do pielęgnacji to moje włosy myje co drugi dzień taką opcję wypracowałam że nie muszę ich myć codziennie. Ale pamiętajcie że włosy należy myć wtedy, kiedy tego potrzebują a nie je "przetrzymywać". Poniżej przedstawię Wam mój tygodniowy plan.


Jeśli chodzi o kosmetyki jakie stosuję, to temat na następny post.
Oczywiście plan czasami może się zmieniać, zależy od dnia i tego czy mam np. spontaniczne wyjazdy ;)

A wy macie plany pielęgnacyjne ?

Pozdrawiam


31 komentarzy:

  1. kurcze ja mam tak strasznie przetluszczające sie wlosy ze na drugi dzien mam taką smalcówę że szkoda gadać a ty gdziue kupilaś ten napar z pokrzywki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, kupuje pokrzywę w marketach albo w aptece i sama robię napar ;)

      Usuń
    2. też pije pokrzywę ale poza wysypem efektów żadnych

      Usuń
    3. A ja miałam wysyp ale trwał bardzo krótko, efekt był widoczny po 3 tygodniach jeśli chodzi o przetłuszczanie włosów.

      Usuń
  2. Ładne, długie braz włosy masz :) Zazdroszcze Ci ich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo im brakuje, ale może jak się postaram to będą w lepszej kondycji ;*

      Usuń
  3. Gdzieś słyszałam że po pokrzywie jest się sennym? to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było takiego objawu, może pomyliłaś to z melisą ?

      Usuń
  4. Masz super rozpiskę:D no i piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy. Ja zaczynam od dziś pić pokrzywę, a poza tym to walczę z wypadaniem włósów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz jakieś sprawdzone kosmetyki na wypadanie ?;)

      Usuń
    2. Polecam wodę brzozową:) Ja osobiście używam Malwy i sobie chwalę

      Usuń
  6. Czekam na post z kosmetykami, Piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga, będzie tylko muszę znaleźć chwilę czasu.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nie ma czego zazdrościć ;)

      Usuń
  8. Jakie masz piękne i długie włosy! Zazdroszczę!;-) Też zamierzam pić pokrzywę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) No to czekam na relacje z picia pokrzywy;)

      Usuń
  9. Ale włosy masz śliczne :)
    Ja też myję włosy co 2-gi dzień, ale olej ląduje na moich włosach za każdym razem (na noc) :)
    Mój plan - skrzyp i pokrzywa w postaci naparu do picia - tego jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;*

      To daj znać jak spisuje się skrzyp tego go chyba zakupię.

      Usuń
  10. Włosy piękne! Życzę powodzenia z zaplanowaną kuracją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no, no niezła tabelka! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze chyba sama też sobie rozpiszę taki plan, systematyczniej się wezmę do pielęgnacji moich włosów:) a włosy masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne włosy - długośc jak dla mnie pókico nie osiągalna:)

    a plany pilegnacji sa u mnie codziennie spotanicze - ale chyba powinna lepiej planowac:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezuuuuu!!!! masz przepiękne przepiękne włoski!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...