21 września 2012

Pomysł na jesienne ćwiczenia

Cześć dziewczyny!

Wam też zmienili już na stałe, nowy interfejs? Ja jakoś nie mogę się przyzwyczaić.
Wracając do tematu, z racji tego że jesień i zima to 2 pory roku, które nie opuszczą nas przez dłuższy czas, pomyślałam sobie że fajnie będzie zakupić jakiś przyrząd do ćwiczeń w domu. Na początku chciałam rower stacjonarny ale miałabym duży problem z jego przechowywaniem, niestety nie mam bardzo dużego mieszkania a opcja "na korytarzu" odpada ponieważ lubię mieć porządek. W końcu padło na steper, mały, można go schować, nie zajmuje dużo miejsca. Ja swój kupiłam w Tesco za jakieś 130zł.





Lubicie takie urządzenia ? Ćwiczycie regularnie ?

Pozdrawiam


24 komentarze:

  1. Mi jeszcze nic nie zmienili ;)
    Ja cwicze reguralnie na siłowni ;)
    Zainteresowana nowym TAGiem?
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/zapowiedz-fashion-na-tak-i-na-nie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to ciekawe wiem że niektóre dziewczyny mają już nowy jak ja.

      Usuń
  2. skusiłabym sie ale troche mi szkoda 130zł :D może jak znajde tańszy :d

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nawet tanio, może sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym kupić sobie stepper, ale koniecznie skośny i żeby ani trochę nie hałasował :) Uroki mieszkania w małym mieszkanku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten aż tak mocno nie chałasuje ja jak ćwiczę wł. film i jest ok;)

      Usuń
  5. tak ja bardzo lubię to urządzenie, jednak nie ćwiczę na nim regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie cudo i ćwiczę sporadycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam, mam pytanie co do tego steppera, przede wszystkim chodzi mi o to czy się sprawdza i czy jest w miarę dobry jakościowo, cena wydaje mi się dosyć atrakcyjna, może też się skuszę
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię. Chciałabym taki sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecież ten nowy interfejs jest tysiąc razy lepszy niż ten stary :P
    Od dawna chcę kupić sobie stepper, ale jakoś mi się nie składa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak lepszy ! ;)
      Heheh mi też się nie składało ;p

      Usuń
  10. Ja ćwiczę regularnie z płytami Ewy, ale na taki rowerek stacjonarny mam ochotę nie ukrywam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewy mam 2 płyty i dostałam kontuzji jak ją ćwiczylam;(

      Usuń
  11. Taki steper to fajna rzecz, ja mam rowerek stacjonarny ale faktycznie zajmuje dużo miejsca, polecam też gumy do ćwiczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam takie cacuszko już od 4 lat. Przez pierwszy rok owszem co 2 dni chodziłam na steperze ale teraz,,, przez rok zapomniałam o jego istnieniu, a trzeba się za siebie wziąć przed zimą, bo efekty naprawdę były ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...