15 września 2012

Stary rynek - zabytkowe auta

Cześć dziewczyny!

Jakiś czas temu w Poznaniu na Starym Rynku odbył się Międzynarodowy Rajd Pojazdów Zabytkowych. Samochody opanowały cały Stary Rynek, można było zobaczyć przedwojenne samochody jak i auta z lat 50.,60. i 70. Cała ta impreza trwała 3 dni ja na ostatnią chwilę zjawiłam się na miejscu i porobiłam kilka zdjęć, także zapraszam na fotorelacje:




Warto tam zajrzeć ;)




Mini Stary Rynek ;)



Kamienice na Starym;)













Jak Wam się podobają stare Auta ? Według mnie takie auta mają "duszę".

Pozdrawiam



18 komentarzy:

  1. "siedziałam" kiedyś w tym temacie, jeździłam na zloty i brałam udział w organizacji ich u nas i zdecydowanie popieram - to są auta z duszą, z powerem, to co się produkuje teraz to tylko środki transportu. Marzy mi się stary dodge challenger <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, to na bank znasz się lepiej niż ja. Ale faktycznie samochody, które widziałam były rewelacyjne;)

      Usuń
  2. byłam kiedyś na podobnym spotkaniu w Legnicy, ech gdyby to były motory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj sasiad ma 4 zabytkowe auta,ktore od dwoch lat stoja w garazu nieruszane i pokryte gruba warstwa kurzu :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna impreza - kocham takie rzeczy!!!
    A tak na marginesie: marzy mi się takie stare, zabytkowe auto - najchętniej przygarnęłabym czarną Warszawę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jakieś zabytkowe auto bym chciała ;p

      Usuń
  5. Jakoś przegapiłam :P A gdzie dokładnie jest Cacao Republika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko uciekła mi nazwa ulicy ale to jest ta co idziesz do zamku Przemysława;)

      Usuń
  6. Przepiękne są, ostatnio widzę u siebie jakąś fascynację starymi rzeczami albo miejscami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propo starych rzeczy ostatnio znalazłam kopertówkę mojej babci. Kopertówka ma ok 50 lat !

      Usuń
  7. Cacao Republika wygląda mi na miejsce, gdzie mogłabym spędzić długie godziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedziała że jest tam pysznie hihihi

      Usuń
  8. Lubie takie zloty :) Byłam kiedyś na podobnym w Kołobrzegu aż dziwie się sobie, że o tym nie wiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...