24 października 2012

Brązujemy się

Ale dobrze mi się spało, do tego punktualnie wstałam i zaczełam regularnie chodzić na steperze (wcześniej nie mogłam bo na początku września skręciłam nogę i jak ćwiczyłam to mnie bolało) a teraz boli od czasu do czasu także 30min dziennie nie zaszkodzi hi.
Wracając do głównego tematu pokaże jak sprawdza się balsam brązujący Fake Bake. Dwa zdjęcia są z lampą, są trochę jaśniejsze ale i tak jestem zadowolona po 2 użyciach nie jestem blada. Nie lubię być blada jak ściana, trochę koloru zawsze się przyda a na solarium nie chcę chodzić, ostatnio byłam przed wakacjami żeby zrobić podkład pod słonko nad morzem. A i na koniec mój codzienny makijaż czyli kreska eyelinerem, połówki sztucznych rzęs i różowy błyszczyk czyli minimalnie. Znudziły mi się kolorowe cienie.









24 komentarze:

  1. ale sliczny, taki nienaganny :) a usta - przesłodkie :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fajny kolor włosów :)
    A co to za błyszczyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk to Chanel rouge allure nr 57, a kolor włosów to mieszanka mojego koloru i resztek farby hihihi ale dziękuje ;*

      Usuń
    2. hmm chcę go ♥
      jest śliczny :)

      Usuń
  3. Ja również zwróciłam uwagę na przecudny błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam tańszego zamiennika ale jakoś znaleźć nie mogę ;(

      Usuń
  4. A mi się bardzo podoba fryzura! Kręcisz włosy przy pomocy lokówki czy jakimś innym sposobem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prostownicę kręcę, i wychodzi coś takiego ;)

      Usuń
  5. fajny makijaż;)
    uwielbiam białą kreskę w lini wodnej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten brąz - oj nie. chociaż usta bardzo tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi lekko opalona skóra się podoba ,ale widziałam że ty lubisz piankę opalająca z Lirene? Nadal jesteś zadowolona?

      Usuń
  7. fantastycznie wyglądasz :-), a o włosach nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ladny ten braz:-) bardzo fajnie to wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz tak promiennie :)
    Jakby rzeczywiście musnęło Cię słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ten kolor, ale czy Tobie pasuje? :) Pewnie to kwestia tego, że wszyscy przyzwyczailiśmy się do Madzi w innym kolorze włosów ;D.

    A kolor ust cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor opalenizny...taki naturalny wow!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...