3 października 2012

Isana Hair, Haarkur Intensiv - Pflege Preparat intensywnie pielęgnujący

Cześć dziewczyny !

Miło zaskoczona jednym  preparatem, pomyślałam że muszę Wam go już pokazać. A mianowicie przy zakupach skusiłam się na preparat z Isany , który miał być w założeniu preparatem intensywnie pielęgnującym z proteinami pszenicy oraz pantenolem.



Sama nie wiedziałam do końca jak mam stosować ten kosmetyk, czy to ma być odżywka czy maska.
Stosowałam i tak i tak ale lepszy efekt widzę gdy nakładam jako maskę i po ok 2 godzinach spłukuję.

Mam wrażenie że składniki mają więcej czasu aby zadziałać na włos.



Kosmetyk jest tani kosztuje kilka złotych i jest go 150 ml. Także dużo to nie jest. Przez co dla mnie jest wydajny zwłaszcza że mam długie włosy i nakładam na 2/3 długości. 

Opakowanie klasyczne, miękka tubka, w razie potrzeby można ją przeciąć aby wydobyć resztki produktu.



Zapach - bardzo fajny, taki intrygujący i egzotyczny.

Konsystencja dość gęsta , także aby dobrze rozprowadzić polecam przeczesać włosy grzebieniem.

Efekt jaki możemy 
uzyskać?

Po pierwsze włosy są bardzo miękkie, dodatkowo lśnią co jest zasługą olejków ale również tego preparatu.
Ładnie nawilżone włosy przez krótką chwilę nawet pachną, szkoda że zapach się nie utrzymuje.
Nie są obciążane raczej sypkie i lekkie. I ostatni aspekt dobrze się rozczesują.



Jeśli chodzi o skład to mamy sporo produktów nawilżających. ale też dużo konserwantów co akurat mało mi się podoba. Poniżej możecie sobie zobaczyć skład.


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Myristate, Isopropyl Palmitate, Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Methosulfate, Phenoxyethanol, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Isononanoate, Lecithin, Parfum, Amorphophallus Konjac roqt Powder, Hydrolyzed Wheat Protein, Methylparaben, Panthenol, Acer Saccharinum Extract, Ethylparaben, Royal Jelly, Tetrasodium Iminodisuccinate, Alpha-Isomethyl Ionone, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Lactic Acid, Linalool, Benzyl Salicyate, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol.

Czy kupię ponownie ? Chętnie ;)

Pozdrawiam


22 komentarze:

  1. ja zwykle odżywki trzymam dłużej na włosach, bo też mam wrażenie, że lepiej przenikają składniki. Muszę koniecznie jutro kupić tą maseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja różnie zależy ile mam czasu, ale staram się jak mogę.

      Usuń
  2. Mam jedną odżywkę z tej serii, ale na tę chyba też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zastanawiam się nad innymi ;)

      Usuń
  3. Chyba bym oszalała jakbym miała chodzić z maską na głowie przez 2 godziny. To nie dla mnie. Potrzebuję preparatów typu nałóż-zmyj i gotowe. Nawet maski nakładam raczej na chwilę, głównie po to, aby bez problemu rozczesać włosy po myciu. Niezłe są tez preparaty w spray'u, choć niestety lubią obciążać włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi czasu brakuje ale staram się jak mam czas ;)

      Usuń
  4. Nie zwróciłam na niego nigdy uwagi :)
    Jedynie rzuciłaqm przelotne spojrzenie :))
    chętnie wypróbuje!

    super blog! dodaje do obserwowanych !
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mało co mnie powala na kolana jeśli chodzi o skład ale czaję się na olejek monoi ;p

      Usuń
  6. ahhhh ta Isana ;) uwielbiam kosmetyki nawet jak czasem spojrzę na skład, który próbuje mnie zniechęcić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi składami różnie, jak z każdym kosmetykiem;)

      Usuń
  7. nie jestem jakoś za tą isaną ;d nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo też nie byłam za, ale kupiłam i jest ok ;)

      Usuń
  8. mam ochotę na ten preparat, ciekawi mnie od pewnego czasu

    OdpowiedzUsuń
  9. Korciła mnie ta Isana ostatnio :) Chyba jednak się skuszę przy następnych zakupach :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mnie niestety te "odżywki" z Isany w ogole nie działają. Więc to chyba zależy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie :) Bede sie za nia bacznie rozgladac, bo szczerze, to jej nigdzie nie widziałam :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...