22 października 2012

Kilka słów o : Paczkach od listonosza

Jak rano się obudziłam, ponieważ zadzwonił dzwonek do drzwi to wiedziałam że przyszedł listonosz. Szybko odebrałam co moje i pobiegłam odpakowywać paczki. Paczuszki małe ale za to bardzo poprawiły mi humor. Z racji tego że od rana pada deszcz (dobrze że kupiłam na początku miesiąca kalosze ;)) Czekam jeszcze na dwie paczki kompletnie kosmetyczne, a tymczasem zdjęcie    otrzymanych w paczkach rzeczy.


Po pierwsze klasyczne czarne legginsy, z tym że lekko ocieplane. Bardzo wygodne i pasują do wszystkiego, bardzo podobne mam też z Calzedonii. Kolejna rzecz to balsam brązujący z Fake Bake, jestem mega ciekawa efektu. I ostatnia przesyłka to kolczyki, 5 par, bo nie mogłam się zdecydować na jedną sztukę.Te pomarańczowe miały być łososiowe ale i tak są fajne ;)

Zmykam robić obiad a Wam życzę udanego popołudnia.




Pozdrawiam


22 komentarze:

  1. Takie leginsy ocieplane, też muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a skąd takie słodkie kolczyki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś podobne kolczyki, ale zniszczyły mi się. Żałuję, bo strasznie je lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie przesyłki z samego rana :D
    Kolczyki są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, są mega i całkiem fajnie prezentują się na uszach;)

      Usuń
  5. Ten balsam mnie interesuje :) Firma i opinie bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po 2 użyciach i jestem opalona już ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajne kolczyki i te kolorki .. mm:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam legginsy...moja szafa mogłaby się składać tylko z nich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię legginsy, muszą być w szafie !

      Usuń
  8. ja ostatnio nakupiłam kolczyków jak durna.. założyłam i się okazało dlaczego dłuuuugo nie nosiłam takich zwykłych. Zapomniałam że mam uczulenie na nikiel. Ucho przez miesiąc miałam napuchnięte + przeżycia z ropą, przebijaniem i krwią. Po miesiącu udało mi się przejść kolczykiem na druga stronę a uch dalej ma infekcje. Porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na tego typu rzeczy pomaga pomalowanie kolczyków lakierem bezbarwnym ;)Mam nadzieję że szybko infekcja zniknie. ;*

      Usuń
  9. W jakiej cenie są takie legginsy ocieplane? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...