21 października 2012

Kilka słów o : Peelingu z Farmony Tutti Frutti

Cześć dziewczyny!

Jakiś czas temu na moim blogu pojawiła się recenzja peelingu z Farmony z serii Sweet Secret. Tym razem testowałam peeling cukrowy o zapachu mango i brzoskwini. Jest zupełnie inny od poprzedniego i trochę się zawiodłam. 



Zapach bardzo przyjemny, dzięki czemu używa się go pod tym względem komfortowo.
Opakowanie duże, troszkę działa tutaj marketing, ponieważ opakowanie to jak gdyby słoiczek włożony w drugi słoiczek, który wygląda na 500 ml a tak naprawdę ma 300ml.
I to nie do końca mi się podoba. 



Kolejny aspekt to konsystencja, której raczej nie mogę nic zarzucić. Odpowiednia, niezbyt lejąca. Posiadająca kryształki cukru. Natomiast po aplikacji na skórze pojawia się coś ala woskowy film, który blokuje skórę i wszystko co potem chciałabym nałożyć na ciało jest zablokowane.
A Nam się wydaję że skóra jest nawilżona - nie podoba mi się taki efekt. 




Dodatkowo peeling całkiem nieźle ściera martwy naskórek. Mimo to wolę inne peelingi i do tego nie wrócę.

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. ojjj nie cierpię tego woskowego efektu - czyli już wiem, że na nie nie warto patrzeć... dzięki za recenzję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobne odczucia względem jego brata w wersji melon&arbuz. Nie cierpię tego parafinowego tłustego filmu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się za niego wzięłam i raczej go nie wykończę ;/

      Usuń
  3. Nie miałam i po Twojej recenzji raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i na razie nie wiem co o nim myśleć zapach ma przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach jest super, działanie tez wcale nie jest złe, zostawia tłustą powłokę, i nie trzeba się po nim balsamować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...