14 października 2012

Kilka słów o : zakupach

Cześć dziewczyny!

Zakupy przez internet to zło, i rzadko mi się zdarza coś zakupić ale w tygodniu na bank jakieś 2 paczkuszki przyjdą hihihi a teraz czas na zakupy z ostatniego czasu. Same potrzebne rzeczy żeby nie było ;) Znajdziemy podstawowe artykuły higieniczne ale też krem do rąk o zapachu jabłka i cynamonu, lakiery z Golden rose, 7 różnych maseczek, lubię robić zapasy więc kilka maseczek się przyda. Oraz 2 produkty do włosów odżywka Jantar znalazłam ją wreszcie w sklepie stacjonarnym i olej łopianowy ale z zawartością skrzypu polnego. I coś na zimne dni, piękne różowe skarpetki i opaska na głowę z kokardą, oraz czarna klasyczna koszula - wszystko z Pepco .Ostatni nabytek to sukienka z C&A z piękną chabrową górą. Kupiłam jeszcze tunikę z Esprit ale nie zrobiłam zdjęć. Dajcie znać czy używałyście któregoś z produktów, które widzicie poniżej.






Pozdrawiam





22 komentarze:

  1. uwielbiam takie ciepłe skarpey,na zimę są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam :) Mam całą kolekcję :D

      Usuń
  2. muszę sobie takich grubaśnych skarpet nakupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heehh wiedziałam że skarpetki to nr 1 a jakie ciepłe ;)

      Usuń
  3. Ciekawe zakupy, też ogądałam tę opaskę z kokardką, jest bardzo ładna ;)

    Zapraszm do mnie: shiningbeauty9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki Ziaji polecam, szczególnie urzekła mnie różowa. Z perfekty radzę uważać na tą złotą, nałożona pod oczy powodowała straszne pieczenie i lekkie zaczerwienienie, gdy zaschnie wygląda się jak wysmarowanym złotym brokatem :D Jantar również używam, ale za krótko wy coś więcej o nim powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  5. spore zakupy, lubię te ciepłe skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie ciepłe skarpetki, na zimę są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem, jak u Ciebie sprawdzi sie olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam mnostwo takich grubasnych skarpet, sa swietne! ;D ze mnie sie w domu wszyscy smieja, bo tak je lubie, ze chodzilam w nich nawet latem xD hahaha (btw, jestem cieplolubem, a ze bardzo szybko mi marzna stopy to wcale nie bylo mi w nich za goraco :P )

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że też lubisz skarpetki sierściuchy. Ja mam ich pełno na zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna sukienka. Uzywalam kremu cztery pory roku, przypadkowo mama go kupila i mi sie nie podobal za bardzo.. Dlugo sie wchlanial i rece mialam strasznie tluste, mimo ze dalam mala ilosc. Ale chyba mialam inny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka śliczna :D Widze ze i Ty masz teraz fobie na punkcie maseczek :D No Ziaja i Perfekta to jedne z lepszych :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ten krem do rąk, zapach mało spotykany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też on zwrócił moją uwagę - jabłko i cynamon :) Pycha :)

      Usuń
  13. O maseczka kojąca :) lubię :) używałam też tych plastrów do depilacji - całkiem w porządku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie skarpetaski w chłodne wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio dostałam paczuszkę z różnymi maseczkami Ziaji i muszę sobie wypróbować w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukieneczka z c&a. Muszę sprawdzić u siebie w mieście, czy mają takie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...